6e speelronde voorjaar veld competitie ’19

By 13 juni 2019 Nieuws

Het was voor de kampgangers een aantal korte nachten tijdens het Pinksterweekend. Op een mooie locatie in Ermelo, zijn er verschillende spellen gedaan met elkaar én uiteraard was er in de avond/nacht een bosspel én natuurlijk het kampvuur. De foto’s komen nog online te staan, houdt daarvoor de site in de gaten bij de foto’s. Maar ook was daar al een wedstrijd voor Triade A, afgelopen dinsdag, zij versloegen KOAG met 13-20. Verslag volgt nog. Vanavond, 13 juni, staan er ook nog twee partijen op het program: de C2 en opnieuw de A van Triade. Triade A kan gaan voor drie overwinningen in één week, want zaterdag mogen zij nog een partij spelen. Ook alle geslaagden van Triade van harte gefeliciteerd!!! Dan gaan we verder kijken naar de wedstrijden van aankomende zaterdag én volgende week dinsdag en donderdag én is er een bericht gekomen van het terug keren van Geke Maat bij Triade, lees dit bericht hier.
Lees verder waar en hoe de laat de wedstrijden van Triade gespeeld gaan worden.

Donderdagavond 13 juni staan er twee wedstrijden op het programma, te beginnen met om 18:30u ACKC C4 tegen Triade C2 in Almkerk. Zoals al eerder vermeld is op de site, is dit een wedstrijd die geen verschil meer zal maken, want de C2 is al Kampioen. Maar nog even ongeslagen blijven is natuurlijk wel mooier, dus zullen zij voor de winst gaan.
Om 19:30u GKV/Enomics A2 – Triade A1 in Gorinchem. De eerste winst van de week is al binnen voor Triade A, nu kan de tweede er ook aan komen. En ook voor de A van Triade kan het nog wel eens spannend gaan worden, want bij winst staan zij gedeeltelijk boven aan in hun poule samen met de tegenstander van vanavond. Dus bij winst van zaterdag…dan is daar ook een feessie voor Triade A.

Dan naar de thuiswedstrijden van zaterdag 15 juni.
Onze jongste spelers en speelster, Triade F, zijn al kampioen, maar zij hebben nog een afsluiting en die spelen zij om 09:00u tegen Albatros F1. Dat kan alleen maar één groot feest worden. Kom ze gerust aanmoedigen!
Om 10:00u Triade B1 – OZC B1 op het veld bij de kantine. De B van Triade is gewaarschuwd. In Rotterdam kregen zij om de oren van OZC B. Gaan zij scherp het veld op of…?
Het kan een kampioenswedstrijd worden, maar dan zal ook deze partij gewonnen mogen worden. Om 11:15u Triade A1 tegen Twist A2. Ook voor hen geldt zorg dat je scherp ben om het verschil te gaan maken.
Zij speelde nog even tijdens het Pinksterweekend een partij en wonnen met zeven tegen twee, dat was tegen ZKV. Kampioen kunnen zij niet meer worden, Triade 4, maar nog wel ervoor zorgen dat zij niet overlopen worden door hun tegenstander die al kampioen zijn. Om 12:35u Triade 4 – Olympia (S) 5.
Ook zij kunnen nog kampioen worden, dan wel moeten zij de plek delen, maar het kan wel. Uiteraard moet Triade 3 dan winnen en dan hopen dat hun poule genoot, Deetos/Snel verliest of gelijk speelt, bij winst door hen zit er geen kampioenschap meer in voor het derde van Triade. Zij gaan spelen om 14:00u Triade 3 tegen Vriendenschaar (H) 7.
Dan om 15:30u Triade 1 – Ventura Sport 1. Het is alweer een tijdje geleden dat zij tegen elkaar gespeeld hebben op het veld, maar toen werd het 15 gelijk. Kan dat iets zeggen over de komende ontmoeting tussen deze twee ploegen? Wat wel te zeggen is: dat beide ploegen mooi in het midden van hun poule zijn uitgekomen en geen zorgen hoeven te maken om te degraderen. Maar als laatste partij van het seizoen is natuurlijk altijd goed om met winst af te sluiten.
Als laatste thuis partij op het veld. Om 17:00u Triade 2 tegen Kinderdijk 3. Hetzelfde verhaal geldt ook voor het tweede van Triade. Ook zij wisten in het najaar van 2018 gelijk te spelen met 19 in Alblasserdam. Dus wordt het een mooi afsluitende partij of …?

Dan naar de uitwedstrijden:
Om 09:30u Albatros D3 tegen Triade D1 en Albatros E6 – Triade E2 in Zwijndrecht. Voor beide ploegen staat er helaas niets meer op het spel. De D van Triade staat op een tweede plaats, bij winst blijven zij daar staan. De E2 heeft minder succes in deze halve competitie en dan ook nog de laatste partij gaan spelen tegen de kampioen. Wat gaat het beide ploegen brengen in Zwijndrecht?
Om 10:00u PKC/SWKGroep C5 – Triade C2 in Papendrecht. De kampioen gaat het opnemen tegen de nummer drie uit hun poule. Thuis werd er met 10 tegen 4 gewonnen van de Papendrechters. Dat zou op papier geen probleem kunnen gaan opleveren, maar om ongeslagen kampioen te blijven, mag er wel gewonnen worden.
Om 12:00u HKC (Ha) C2 – Triade C1 in Hardinxveld-Giessendam. In een moeilijke poule is het de C1 van Triade nog niet gelukt om twee punten bij te schrijven in de lijst. Gaat dat hen nog lukken op het veld bij HKC?

Volgende week dinsdag avond 18 juni om 18:00u speelt Movado E1 tegen Triade E1 in Dordrecht. Op 11 mei jl. speelden beide ploegen tegen elkaar en werd er “makkelijk” gewonnen door de E van Triade, 11-3. Met een beetje geluk kan Triade E1 nog op een tweede plaats komen, die is nog wel aanwezig, dus wie weet.
Dan gaan we naar de donderdag 20 juni om 20:00u Nikantes 3 – Triade 4 in Hoogvliet. In de thuisontmoeting van het vierde van Triade, zat er geen overwinning in. Maar in de allerlaatste partij van KV Triade weet je het nooit wat er gebeuren gaat.

Iedereen succes met de laatste wedstrijden én natuurlijk vergeet niet om aan te moedigen!