6e speelronde veldcompetitie

By 5 oktober 2012 Nieuws

Er is een team al klaar met de wedstrijden op het veld, dat is de E. Zij komen op een vierde plaats uit in de lijst. Wat een prima prestatie is! De andere teams hebben nog een aantal partijen te spelen. Helaas, helaas zijn de omstandigheden niet altijd hetzelfde buiten. Maar dat wil niet zeggen, dat er daarom minder gepresteerd moet worden. Er zijn vijf ploegen die nog  in aanmerking komen voor een kampioenschap, als er zaterdag word gewonnen.

De D, C en de B spelen op het veld bij de kantine. Vanaf 9.00u starten deze wedstrijden. Een belangrijke wedstrijd voor D, want bij winst is kampioenschap bijna zeker. GKV D heeft tot nu toe alles gewonnen, dat betekend ook dat zij voor een overwinning zullen gaan.
Voor de C is een tweede plaats in de poule een prima prestatie. Alleen als Albatros in twee wedstrijden geen punten weet te pakken, dan zijn er nog kansen voor de C om kampioen te worden.
We gaan nog even verder met de kampioenspraat, want ook voor de B kan het nog alle kanten op gaan. In een zeer matige wedstrijd vorige week, zal er dit keer wel gescoord moeten worden.
Dan de uitwedstrijden, te beginnen bij de A. Bij Vriendenschaar A, wachten er punten om mee genomen te worden richting Langerak/Nieuwpoort. Deze zijn ook weer nodig om mee te blijven draaien voor het kampioenschap.
Triade 3 pakt nog twee wedstrijden mee tijdens deze competitie. Dit zijn tegenstanders die een plaats lager en hoger staan in de lijst. Zaterdag is als eerste Scheldevogels de tegenstander.
In Roosendaal, spelen Keep Fit ’70 en Triade 2 tegen elkaar. Voor het tweede zou een overwinning erg goed uitkomen. Maar Keep Fit ’70 heeft de punten nodig voor een foto in de plaatselijke krant.
Triade 1, speelt nog drie wedstrijden op het veld. Daarvan zijn er nog twee thuis, zaterdag speelt zij uit tegen Reeuwijk. Laat we dit keer niet kijken naar de statistieken. Als het aan het eerste ligt worden er punten gepakt deze keer in Reeuwijk.

Hopelijk speelt de wind bijna geen rol zaterdag tijdens de wedstrijden, dan kunnen er veel doelpunten gescoord worden. Iedereen veel plezier!