6e speelronde veldcompetitie najaar ’13

By 4 oktober 2013 Nieuws

Met nog drie speelrondes te gaan, is het einde van deze competitie bijna in zicht. In menig poule is het nog ongemeen spannend of een Triade ploeg kampioen kan worden. A.s. zaterdag kunnen er mogelijk al beslissingen gaan vallen.

Triade F doet het goed in hun eerste wedstrijdseizoen. Zij hebben drie partijen gespeeld en hebben alles al een keer meegemaakt. Winnen, gelijk spelen en verliezen. En wat het zaterdag wordt…? Een F ploeg van PKC/Hagero komt richting Nieuwpoort/Langerak.
Voor Triade D komt ook een PKC/Hagero ploeg naar het kunstgras van Triade. De D staat op een derde plaats, maar wel gedeeld met nog twee teams. Voor hun is het belangrijk om de aansluiting te houden, dus een overwinning zou dan passen.
HKC C, dit word mogelijk een wedstrijd om het kampioenschap, is de tegenstander voor de C van Triade. Voor de A geldt hetzelfde, zij gaan ook strijden om de gouden medaille. PKC/Hagero A komt op bezoek en zal de punten niet zomaar even weg geven. Deze strijd barst los om 12.05u.
Dan de uitwedstrijden. Er werd in de eerste wedstrijd nipt gewonnen en zaterdag is dat weer nodig om een kampioenschap veilig te stellen. Eigenlijk kan Triade E niets meer gebeuren, maar het zal mooi zijn, als zij ongeslagen kampioen worden. ACKC E is de te kloppen ploeg. Start om 12.00u.
In de thuiswedstrijd werd Olympia verslagen door het vierde, nu heeft de ploeg uit Spijkenisse het thuisvoordeel.
Triade 2 heeft een positieve boost nodig om ook volgende week tegen de koploper PKC/Hagero te kunnen stunten. Maar dan is misschien wel Merwede een ploeg om van te winnen.
Het is nog net geen uur rijden, maar wel bijna aan de andere kant van Nederland. Nijmegen, daar is Keizer Karel (zo heet deze vereniging) het team wat tegenstand gaat bieden aan Triade 1. In een uiterst spannende partij vorige week, zal het ook deze keer even aftasten zijn, hoe er tegenstand wordt gegeven.

Iedereen op en langs het veld veel plezier!