6e speelronde najaar veldcompetitie ’17

By 6 oktober 2017 Nieuws

Na de ledenvergadering van afgelopen dinsdag 3 okt. heeft kv Triade een nieuwe voorzitster. Yvonne Dols heeft de hamer overgedragen gekregen van Peter Vroon. Hij neemt afscheid als voorzitter na 11 jaar. Lees hier ook verder in de nieuwe nieuwsbrief oktober ’17. Maar uiteraard ook nog ander nieuws. Niet te vergeten de playbackshow van morgen 7 okt. We spelen ook nog steeds korfbal met elkaar, laten we gaan kijken naar de wedstrijden. Lees verder waar en hoe laat er gespeeld gaat worden.

Het begint al vroeg voor een aantal teams. Om 9:15u Albatros D4 – Triade D1, als de D1 hun derde plek willen vasthouden, dan zijn de twee punten nodig tegen Albatros. Dit betekend alle zeilen bij zetten om de punten mee te nemen naar Nieuwpoort/Langerak.
9:30u Triade E1 – HKC (Ha) E5. In deze poule wordt er veel gescoord, helaas kan de E van Triade dit niet bijhouden. Zij sluiten dan ook deze lijst af. Maar ook kunnen zij bij winst nog een plekje op schuiven ten kostte van de bezoekers. Wie weet…?
Het moment waar de D2 al een week naar uit kijkt. Het is zover om 10:30u DSO (K) D3 – Triade D2. D2 van Triade is al kampioen, maar bij nogmaals winst mogen zij alleen de beker vasthouden. Hopelijk kunnen de mee gereisde supporters ze gaan helpen.
In ‘s-Gravendeel speelt om 11:00u ADO C4 tegen Triade C2. Een aantal doelpunten maken dat is wel een doel voor de C2 van Triade, dan verhogen zij ook hun doelsaldo.
11:00u Merwede/Multiplaat C2 tegen de Triade C1. De C1 is afhankelijk wat Kinderdijk doet in hun poule. Als Kinderdijk wel twee keer weet te winnen van Vriendenschaar, dan pakken zij het kampioenschap. Want Kinderdijk heeft nog twee wedstrijden tegoed. Maar belangrijk dat de C1 van Triade hun najaar seizoen goed weet af te sluiten met een overwinning.
Dan kijken naar de senioren teams: om 12:15u Triade 4 tegen Vriendenschaar (H). De nummers drie en vier spelen tegen elkaar. Voor het vierde van Triade, nu op een vierde plaats, kan een plekje stijgen als zij weten te winnen van hun tegenstanders.
Na hopelijk een goed voorbeeld speelt om 13:50u Triade 3 hun laatste buitenwedstrijd tegen ACKC 4. In deze poule zijn nog verschillende scenario’s mogelijk. Belangrijk Triade 3 moet winnen om er voor te zorgen dat zij bovenaan blijven staan. Bij gelijk of verlies zal het afwachten worden wat de uitslagen worden van de andere twee nog te spelen wedstrijden.
15:30u Triade 1 – Nikantes 1. Het eerste van Triade deelt de vierde plaats met nog twee andere teams. Namelijk SKV en de tegenstanders uit Hoogvliet. Kan Triade 1 hun plekje in het midden van de lijst vast houden door de twee punten nu wel veilig te stellen?
Laat in de middag start om 17:05u Triade 2 tegen ADO 3. Voor hen een seizoen om met de nodige punten door te werken richting de zaal. Met voorlopig een overwinning wist het tweede nog niet stevig te staan in hun poule overzicht. Kunnen zij in hun voorlaatste wedstrijd wel de punten behouden?

Iedereen weer veel plezier!