6e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 2 oktober 2014 Nieuws

A.s. zaterdag spelen opnieuw 10 Triade teams hun wedstrijden. Afgelopen zaterdag was de winst en verlies verdeling precies de helft. Wat het deze zaterdag gaat worden, kom dan gerust even kijken.

Na een succesvol schoolkorfbal toernooi, extra bericht daarover volgt nog, gaan de Triade teams er weer tegenaan. Triade E heeft een vrije zaterdag, maar kan wel komen aanmoedigen bij de thuiswedstrijden. Te beginnen bij de F2. Zij maakten al zeven veld doelpunten, helaas was dit tot nu toe nog niet genoeg voor een overwinning. Kinderdijk F komt op bezoek, wie weet? Aanvang: 9.00u.
Om 10.00u volgt de D. Zij gaan het opnemen tegen de koploper in hun poule, Merwede D. Voor de D is het zoeken naar een goed ritme om hun spel te kunnen belonen met doelpunten, dat gaat zaterdag hopelijk lukken!
11.05u is de begin tijd van Triade C tegen PKC C. Zij spelen in een poule van vier teams, wat betekend dat ze tot nu toe allemaal erg dichtbij elkaar staan én wat zo weer kan veranderen.
Dan om 12.10u Triade A. Zij gaan het opnemen tegen KCR A. Met drie partijen winst, kan ook nummer vier worden binnen gesleept, máár de bezoekers zullen dat waarschijnlijk niet zomaar laten gebeuren.
Triade 3 tegen DSO, start om 13.45u. Twee keer op redelijk simpele wijze de overwinning gepakt, is het dit keer DSO wat verslagen mag worden. Na het derde en als laatste thuiswedstrijd speelt om 15.20u Triade 4 tegen De Voltreffers. Gezien de stand in de poule, kan dit op papier een spannende match opleveren.
De uitwedstrijden, dat zijn er deze zaterdag vier. In Sliedrecht is Merwede de tegenstander voor de F1, 10.00u. Ook bij deze wedstrijd geldt dat op papier het spannend kan gaan worden, het zou een goede opsteker zijn voor Triade F1 om een overwinning mee te pakken. In Oosterhout is De Voltreffers de ploeg die verslagen mag worden door de B van Triade. Aanvang: 11.00u. Als enige in de poule alle partijen tot nu toe gewonnen. Dus zij hebben hun eer hoog te houden.
Als laatste nog twee senioren wedstrijden. In Bergen op Zoom is Scheldevogels, de tegenstander voor Triade 2. Met pas een winst partij, heeft het tweede punten nodig om de aansluiting te houden in hun poule. Zij spelen om 14.15u.
In Asten is Klimop de te kloppen ploeg voor Triade 1. Over punten gesproken, doet het eerste het prima. Zij hebben acht punten uit vijf partijen. Daarmee zijn zij koploper in de poule 3L. Uiteraard geldt dat er wel gescoord moet worden om die twee punten mee te nemen, máár dat is inmiddels wel bekend bij het achttal. Aanvang: 15.30u.

Iedereen veel kijk- en speelplezier!