Thuisdag Triade no. 3!

By 11 december 2017 Nieuws

Met winterse omstandigheden buiten, kijken we ondertussen terug op het afgelopen weekend bij Triade. Gelukkig hoefde er niet ver gereden te worden, want alle ploegen speelde thuis. Helaas voor Triade A en Triade 4 ging hun wedstrijd niet door. De andere ploegen streden wel voor de punten. Benieuwd hoe dat gegaan is?

Triade F heeft hun eerste wedstrijd dit seizoen gewonnen. Tegen PKC F werd het 6-1. Onze toppers hebben allemaal hard gewerkt. En ook de super speler werd goed verdedigd. Oftewel een dikverdiende overwinning!
Eerder in de week werd er helaas in een inhaalwedstrijd verloren van DVS’69. Positief was de winst met de strafworpen.

De E speelde tegen KCR E. Er werd vanaf minuut 1 hard gewerkt om mooie aanvallen op te zetten en goed te verdedigen. Ze hebben dit met elkaar 40 min vol gehouden en hierdoor verdient met 4-2 gewonnen.

Oranje/Zwart de Hoekse D kwamen op bezoek bij Triade D2. Er werden mooie kansen gecreëerd en goed verdedigd. Triade wist er wel 4 te scoren, helaas de tegenstander 7. Een kleine nederlaag, maar al met al een goede wedstrijd neergezet. Met zeer tevreden coaches en enthousiaste kids kijken ze weer uit naar volgende week!

De D1 nam het op tegen PKC D5. In de eerste minuut stond gelijk al de 1-0 op het scorebord. Daarna ging het gelijk op, er werd veel geschoten aan beide kanten. Na de rust (2-3) moest er een tandje bijgezet worden. Dat lukte en Triade D1 kwam op 8-5 voorsprong. Maar toen kwam PKC weer. Triade wist niet wat ze er mee moesten en dat zorgde helaas voor een eindstand van 8-10.

Triade C2 nam het op tegen een ploeg uit de buurt die we niet zo vaak zien. Het Bosch C uit Lexmond had uiteindelijk niets in te brengen. Oftewel onze C2 wist overtuigend te winnen met 8-2.

Triade B moest het opnemen tegen GKV. De ploeg uit Gorinchem was met 1 wedstrijd meer gespeeld koploper in de poule. Triade speelde aanvallend goed. Baltempo lag hoog, functies werden goed neergezet. Dit resulteerde in mooie acties en goals. Verdedigend ging het minder goed. Ze kregen doorloopballen en strafworpen tegen. Rust 7-6. Na de rust afgesproken in de verdediging niet aan te sluiten. GKV mocht schieten, maar daarna moest de bal dan voor Triade zijn. Dit pakte goed uit. De tegenstanders wisten er in de 2e helft maar 2 te scoren. Triade liep uit en na 50 minuten was de eindstand 12-8.

Triade 3 begon wederom incompleet, maar toch gedisciplineerd aan hun wedstrijd tegen Albatros. Even was daar een achterstand, maar ervaring en een hoger schotpercentage zorgde voor de voorsprong. De nr. 2 uit de poule bleef bij. Toch liet Triade 3 zich niet meer verrassen, mede met dank aan de verse krachten in de 2e helft. Einduitslag: 17-15.

Triade 2 speelde tegen het Schiedamse Nexus. Triade had een vliegende start bij deze wedstrijd en liep al snel uit. Dit hielden ze gedurende de eerste helft goed vol. Ruststand 8-3. Ondanks de scherpte aan het begin van de 2e helftNa de rust werd weer scherp begonnen. Jammer genoeg zwakte dit langzaam af bij Triade, waar door Nexus de kans kreeg om nog gelijk te komen. Hierdoor is er voor de 3e keer gelijkgespeeld, dit keer met 13-13.

Triade 1 speelde tegen koploper Furore uit Krommenie. De eerste helft ging gelijk op en Triade wist met rustig spel voldoende kansen te creëren om de koploper op achterstand te zetten (rust 8-7). Helaas hadden ze na de pauze een periode van 12 minuten dat er niet gescoord werd. Furore sloeg een gat van 4 doelpunten. Dat was nog overbrugbaar en dat gebeurde dan ook (14-14). De wedstrijd kon vanaf dat moment met nog 5 minuten te spelen 2 kanten op vallen. Kansen in overvloed voor de groen-witten, maar die werden gemist. Furore scoorde helaas wel de 14-15.