6 uit 3 tijdens unieke dag!

By 2 maart 2020 Nieuws

Zo aan het einde van de voorjaarsvakantie mochten er 3 ploegen van Triade aantreden voor hun wedstrijd. Niet zomaar een dag, maar de 29e februari in een schrikkeljaar is maximaal bonus. Op deze dag werd er alleen maar gewonnen!

Triade 4, die de vorige keer tegen KCC flink verloor, had er zin in om zich te revancheren. De opening was goed en via veel gecreëerde kansen kwam er een ruime voorsprong bij rust. Ook in de 2e helft kwam de overwinning niet meer in gevaar. Een wereld van verschil, maar met deze punten krabbelt Triade omhoog in hun competitie.

Triade 5 mocht na het 4e aantreden tegen Scheldevogels. In het eerste kwartier ging het voorspoedig en werd er een 5-2 voorsprong gepakt. Daarna stagneerde het en kwam Scheldevogels terug tot 5-4 bij rust. In de 2e helft bleven beide ploegen moeilijk scoren. Bij 7-7 kon het alle kanten op gaan, maar viel het kwartje toch aan de goede zijde. Triade 5 wist met 8-7 te winnen.

Minder moeizaam ging de uitwedstrijd van Triade A1 tegen Albatros A2. Het verschil op de ranglijst was duidelijk te zien. Zonder veel moeite liep de A1 snel uit. Na het laatste fluitsignaal stond er een 10-19 overwinning op het scorebord.