5e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 20 december 2019 Nieuws

Soms heb je van die zaterdagen, dat het even niet wil lukken of dat de tegenstanders “gewoon” beter zijn. Dat kan ook bij korfbal zomaar gebeuren. Afgelopen zaterdag was dat het geval voor de teams van Triade. Dit keer een kleine speelronde met vijf partijen. Het zijn net als vorige week alleen maar uitwedstrijden. Én vergeet niet op te geven voor de 1e keer GlowKorfbal in Poortzicht!! Dan kunt u/jij verder lezen waar de wedstrijden gespeeld gaan worden.

Alblasserdam, is de plaats waar de E1 van Triade gaat spelen. Zij beginnen om 10:00u tegen Kinderdijk E2. Triade E1 heeft nog niet de smaak te pakken van een overwinning. Ze speelden al drie partijen, maar helaas. Daar zou natuurlijk zaterdag tegen Kinderdijk verandering in kunnen komen. Gaan zij dat ook waar maken?
Zwijndrecht, is de plaats waar de A2 van Triade gaat spelen. Zij beginnen om 12:10u tegen Albatros A3. De nummers 4 en 6 spelen tegen elkaar. Waar de Triade A2 op een zesde plaats staat. Voor Triade A2 staat er één punt in de lijst. Kunnen zij daar ook een twee punten van gaan maken?
‘s-Gravendeel, is de plaats waar de B1 van Triade gaat spelen. Zij beginnen om 13:40u tegen ADO B2. De voorlopige koploper, daar gaat de B van Triade tegen spelen. Hun punten aantal is hetzelfde als de gespeelde wedstrijden, namelijk vier. Het zal op papier een lastige partij kunnen worden, maar kan Triade B het tegendeel gaan bewijzen?
Zwijndrecht, is de plaats waar het derde van Triade gaat spelen. Zij beginnen om 15:40u tegen Albatros 8. Zij hebben nog maar twee wedstrijden, Triade 3, dus er valt nog niet veel te zeggen. Maar dat geldt ook voor hun tegenstanders. Wie weet de meeste doelpunten te maken?
Klundert, is de plaats waar het vijfde van Triade gaat spelen. Zij beginnen om 16:15u tegen DSO (K) 7. De thuisploeg heeft al een aardig ritme te pakken met vijf gespeelde wedstrijden. Gaat dat ook een voordeel voor hen zijn óf hebben ze de vermoeidheid al in de benen. Wie gaat het zeggen?

Iedereen veel succes met spelen en aanmoedigen!