5e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 9 december 2016 Nieuws

Er staat ons weer een Triade thuisdag te wachten. Helaas voor Triade 4 en B, want zij hebben geen wedstrijd. Maar alle overige tien teams van Triade mogen weer op zoek gaan naar de twee punten, die er ook deze keer weer te winnen zijn. Lees verder hoe laat de teams gaan spelen om ze te komen aanmoedigen of als je natuurlijk zelf mag gaan spelen, zaalwacht heb, coach bent of als scheidsrechter in het veld staat.

Ook deze keer zijn er weer vroeg in de ochtend twee wedstrijden. Om 9.00u speelt Triade F tegen HKC uit Hardinxveld-Giessendam en Triade E speelt tegen Springfield uit Hoeven in Noord- Brabant. Voor de F zijn de uitslagen wisselend, maar tegen HKC zijn er weer nieuwe kansen. Voor de E van Triade gaat het al snel deze competitie over een plaats bovenaan in de ranglijst. De bezoekers staan ongeslagen bovenaan, houden erg van score, dus Triade E, zelf ook nog ongeslagen, gaat laten zien wat zij in hun mars hebben.
Uit Dordrecht komt de tegenstander voor Triade D1. Zij spelen tegen Oranje Wit om 10.00u. Gezien de stand op papier, zou er gezegd kunnen worden dat er kansen zijn voor de Triade ploeg, maar of Oranje Wit daar aan gaat meewerken?
11.00u, Triade D2 tegen Merwede D. De verschillen in punten in deze poule zijn erg klein. Daar zal na a.s. zaterdag zeker verandering in gaan komen. Hopelijk dan wel in het voordeel van Triade?
GKV C speelt om 12.00u tegen Triade C in sporthal De Reiger. Met een gelijkspel, winst en verlies heeft de C van Triade tot nu toe al alles mee gemaakt. De ploeg uit Gorinchem staat er wel positiever voor, maar of dat ook gaat helpen tegen Triade C?
Dan gaan wij naar het middagprogramma. Met om 13.00u Triade A tegen Twist A. Ook weer kijkend in de ranglijst, zou je kunnen zeggen dat ook voor Triade A de kansen er zouden moeten zijn, om de twee punten in de thuishal te houden. Maar dan moet natuurlijk wel de bal door de korf, rond de klok van 14.00u weten we of dat hen gelukt is.
Om 14.10u speelt Triade 3 tegen Maassluis. In deze poule heeft niet elke ploeg evenveel wedstrijden gespeeld. Het is dan wat lastig vergelijken. Triade 3 staat samen met Nieuwerkerk, wel bovenaan, met twee gewonnen wedstrijden. Kunnen zij deze lijn vasthouden, dus weer twee punten pakken?
Na even een korte pauze in de sporthal, speelt om 16.30u Triade 5 tegen OZC. Kan het een voordeel worden dat de bezoekers nog maar een wedstrijd hebben gespeeld? Het vijfde wist nog niet te winnen, maar in hun vierde partij zou daar wel eens verandering kunnen gaan komen.
17.40u Triade 1 – Fortissimo uit IJsselstein. Na een wedstrijd die gauw vergeten mag worden, van afgelopen zaterdag, staat Triade 1 klaar om de doelpunten te gaan zoeken tegen de ploeg uit IJsselstein. Wat zijn de verschillen of beter gezegd: zoek de verschillen. Die kunt u in vinden in het doelsaldo, want die is het voordeel van de bezoekers met negen punten. Dat zou kunnen betekenen dat de supporters een spannende wedstrijd kunnen verwachten.
Na hopelijk een goed voorbeeld, speelt als laatste Triade 2 tegen Vriendenschaar uit Bodegraven om 18.50u. Zij spelen tegen de nummer vier in de poule, waar Triade een zevende plaats inneemt. Willen zij een aantal plaatsen gaan stijgen op hun ranglijst, dan zijn doelpunten meer dan welkom. Gaat dat hen ook lukken?

Iedereen plezier zowel langs de lijn als in het veld!