5e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 4 december 2015 Nieuws

De Sinterklaas en zijn pieten zijn afgelopen woensdag ook bij Kv Triade op bezoek geweest met de kinderen van de Kangoeroes en E was het weer erg gezellig. Daarna werd er samen met de Pieten nog getraind voor het felbegeerde Pietendiploma. Check hier voor de foto’s. Dan naar a.s. zaterdag 5 dec. spelen alleen Triade D2 en 4 hun wedstrijd. Lees verder waar zij gaan spelen!

Zowel voor het vierde als de D2 is het al weer twee weken geleden dat zij mochten spelen. Maar de trainingen gingen door, dus zijn zij er klaar voor om de punten uit Dordrecht en Waddinxveen mee te nemen naar Nieuwpoort/Langerak.
De nummers vier en vijf spelen tegen de in de poule van de D2. Dat zijn Deetos/Snel D en Triade D2, ze beginnen om 9.30u. Maar Triade D2 heeft al een kleine voorsprong, want de Dortenaren hebben nog geen wedstrijd gespeeld binnen. Zou dit dan een winstpartij kunnen worden voor de D2 van Triade?
Om 14.00u spelen Korbis 4 en Triade 4 tegen elkaar. In sporthal de Dreef in Waddinxveen, zal er gespeeld worden voor weer twee punten tijdens deze competitie. Het vierde van Triade staat nog met lege handen. Zij kunnen een opsteker gebruiken.

Beide ploegen en de supporters veel speel- en kijkplezier!