5e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 4 december 2014 Nieuws

Zaterdag 6 december, Sinterklaas en zijn Pieten zijn nog maar net het land uit en Kv Triade gaat zich opmaken voor de 2e Triade Thuisdag!

Zoals het helaas zo goed te zien is op de Antilopen uitslagensite was het afgelopen zaterdag veelal net niet. In sporthal de Reiger is het vanaf 9.00u genieten met goed korfbal.
Met twee wedstrijden te gelijk gaat de F er tegenaan. De tegenstanders zijn Vriendenschaar voor de F2 en de F1 speelt tegen GKV. Rond de klok van 10.00u start Triade E, na super te hebben gezongen tijdens het Sinterklaas feest in de kantine afgelopen woensdag, word er nu super gespeeld en wel tegen Sporting Delta E.
De D heeft iets recht te zetten, na afgelopen zaterdag. Met de eerste helft nog in het achterhoofd word dit om gezet in punten tegen HKC D. Ze beginnen om 11.00u.
Triade C, gaat de twee doelpunten van vorige week recht zetten. Nu zijn er waarschijnlijk meer nodig tegen PKC C. 12.00u. Een uur later staat om 13.00u staat Triade B klaar om te gaan spelen tegen PKC B. Voor de B van Triade was er al een winst partij en dat gaan zij voortzetten.
Om 14.00u is Triade A er klaar voor, om de winstpartij weer te gaan oppakken. Na het debacle van de vorige wedstrijd, word het Albatros lastig gemaakt om met de punten er vandoor te gaan.
A.s. Woensdagavond 10 december is voor de jeugdploegen F, E en D geen trainen ivm Kaarsjesavond in Nieuwpoort.
Door met de senioren. We kunnen spreken over een collectieve verliespartij, vorige week. Dit keer met hopelijk het thuispubliek op de banken, gaan de senioren er weer tegenaan. Te beginnen bij het vierde. Zij spelen om 15.15u tegen HKC.
Er werd weer net niet gewonnen. Triade 2 is gebrand om het Albatros zo lastig mogelijk te gaan maken, ze beginnen om 16.25u. Het achttal onder leiding van onze hoofdcoach, heeft de negatieve lading van de laatste partij achter zich gelaten en zich volledig gericht op komende zaterdag. Nu blijven “the two points” in De Reiger!? Triade 1 tegen Olympia 1 begint om 17.35u.
De Triade Thuisdag word afgesloten door het derde. Zij nemen het op tegen IJsselvogels. Deze laatste wedstrijd van de dag word gespeeld om 18.45u.

Zegt het voort. De tweede Triade Thuisdag, iedereen veel kijk- en speelplezier!