5e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 7 december 2013 Nieuws

Nadat de buien en de storm weer zijn weg gewaaid, gaan de Triade teams er een hopelijk zonnige dag van maken in Sporthal De Reiger. Het vierde gaat op bezoek bij NIO en de C heeft een dagje vrij.

Om 10.00u word er begonnen door de F. Het gaat steeds beter met het spelen, zij wisten in de afgelopen vier wedstrijden al vijf keer te scoren. GKV F is hun tegenstander.
Gevolgd door de E om 11.00u. Met nog steeds geen puntenverlies, is PKC E nu de ploeg die afreist naar Groot-Ammers.
Rond de klok van 12.00u start de D. Zij spelen tegen GKV D. Nu in de ranglijst staat Triade D op plek 6 en de ploeg uit Gorinchem op 7, zouden daar kansen zijn?
13.10u is de aanvangstijd van Triade A tegen Olympia A. Met de laatste twee partijen, waarbij zij de winst pakten, kan de A mogelijk een stijgende lijn laten zien door opnieuw te gaan voor de winst.

De vorige thuiswedstrijd voor Triade 4 werd verloren. Tegen dezelfde tegenstander, NIO, kunnen zij dit gaan recht zetten. Aanvang: 17.25u.
Triade 1 tegen Fiducia, begint om 14.20u. Het verschil in de poule is maar klein. De nummer 1 heeft 6 punten en de nummer laatst, 2. Daar tussen zitten de twee ploegen die vandaag in De Reiger de strijd aangaan. Wie trekt er dit keer aan het langste eind?
15.30u, gooit de Triade 2 af. PKC op plek 1 en Triade op 2 een plaatsje daaronder. Dit beloofd een spektakel te worden. Als afsluiter van een Triade dag in Groot-Ammers.

Iedereen veel plezier, zowel langs de lijn als binnen de lijnen!