5e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 7 december 2012 Nieuws

De goedheilig man is nog maar net vertrokken uit Nederland of de eerste sneeuwvlokken zijn al gevallen. Gelukkig voor korfballend Nederland spelen zij binnen. De beste man heeft wel iets, voor een aantal Triade teams, achtergelaten. Namelijk nieuwe shirts. Deze worden dan ook gepresenteerd, zie vorig bericht
Het word weer een Triade thuisdag in sporthal De Reiger, alleen de D heeft een vrije speeldag.

De E mag als eerste aan de slag. Tegen De Voltreffers, was het vorige week, vooral aan het begin erg spannend. Hopelijk kunnen ze dit keer wel de voorsprong vasthouden. Zoals al gezegd de D heeft even rust op de plaats. Zij staan bovenaan in hun poule met wel 14 doelpunten in vergelijking met de andere ploegen is dat erg goed.
Voor de jongens en meiden van de C komt Kinderdijk C naar Groot-Ammers afgereisd. In Gorinchem scoorde Triade C heel gemakkelijk tegen GKV C, als zij hun ritme kunnen vasthouden, dan kan het wel eens lastig gaan worden voor de Kinderdijkers.
Vriendenschaar B gaat hun tweede wedstrijd tegemoet en voor Triade B word het alweer de vierde partij. Afgelopen weekend werd er op één punt na verloren in Rotterdam, als het aan de B ligt blijven de punten in De Reiger.
Vier punten. Dat geeft Triade A een tweede plek in de poule. KCR A komt op bezoek. De Ridderkerkers, staan met zes punten op een eerste plaats. Dit kan wel eens een wedstrijd worden om de strijd bovenin.
Triade 3 draait goed mee, helaas vorige week net niet, maar het team staat er weer klaar voor om Kinderdijk te ontvangen. Voor het tweede, word het spannend. Zij hebben de koplopers al gehad en nu moet er gewonnen worden. Tegen ACKC moeten er punten worden gepakt om weer in een “flow” te komen.
Triade 1 zit zeker in een “flow”, zij hebben alle vier de afgelopen wedstrijden met ruime cijfers weten te winnen. De volgende tegenstander is Spirit, een bekende tegenstander, maar er moet opnieuw gestreden worden voor behoud van de eerste plaats.

De presentatie van de nieuwe shirts en natuurlijk de wedstrijden, zijn activiteiten die u/jullie zeker niet willen missen. Mogen we u/jullie verwelkomen in De Reiger?