5e speelronde voorjaar veldcompetitie

By 2 mei 2013 Nieuws

Door verschillende redenen worden er a.s. zaterdag 4 mei, door Triade 1, 2 en 3 wedstrijden gespeeld.
Zaterdag 4 mei is ook de dag waarop Nederland om 20.00u twee minuten stil is voor de Nederlandse oorlogslachtoffers.

Het zou, gelijk al de eerste wedstrijd van Triade 1, een kraker worden. Thuis tegen Gemini. Maar er werd niet gespeeld. Dat was zaterdag 23 maart jl. Maar a.s. zaterdag, dan gaat het wel gebeuren. Bij winst voor Triade is opnieuw een kampioenschap dichtbij, dat geldt ook voor Gemini. Het wordt dus een zeer spannend spektakel. Het verschil met Gemini is maar liefst één punt. Doordat Triade 1 één punt heeft laten liggen op zaterdag 1 sept ’12 tegen SKV. Daarna heeft het eerste geen punten meer laten liggen en zullen de twee partijen tegen Gemini moeten gaan uitwijzen wie er op het veld ook een klasse hoger gaat spelen. De aanmoedigingen zijn hard nodig, start om 15.30u.
Daarvoor speeld Triade 2 tegen Deetos/Snel, aanvang 14.00u,  dat is nog een onbekende tegenstander. Maar bij genoeg scherpte bij het tweede zouden er kansen moeten zijn. In vorige wedstrijden hebben zij laten zien, dat een tegenstander niet zomaar kan weglopen bij het tweede. Dus ook deze partij, zal hopelijk positief eindigen voor Triade 2.
De middag met de drie partijen begint om 12.30u. Triade 3 tegen Scheldevogels. De tweede wedstrijd voor Triade 3. De ploeg uit Bergen op Zoom, zit al meer in een ritme, voor hun de vierde partij.

Alle support is welkom, vanaf 12.30u op het veld langs de Tiendweg met als kraker Triade 1 om 15.30u!