5e speelronde voorjaar veldcompetitie ’19

By 31 mei 2019 Nieuws

Na een mooi schutterstoernooi op Hemelvaartsdag met vooral veel doelpunten, wordt er zaterdag weer gespeeld om de punten. Afgelopen zaterdag waren er een aantal verrassende uitslagen. Hoe gaat het dit weekend verlopen voor kv Triade? Lees verder waar en hoe laat de wedstrijden gespeeld gaan worden.

Nadat de senioren ook vorige week thuis speelde, is het nu weer tijd voor de jeugd. We beginnen om 9.00u met twee partijen van Triade E2 tegen HKC (Ha) E5 én Triade E1 tegen DVS ’69 E1. Helaas was de uitslag niet in het voordeel van de E2 van Triade afgelopen zaterdag. Nu zij spelen tegen de ploeg uit Hardinxveld. De E1 had iets goed te maken en dat deden zij ook. Maar de koploper uit hun poule komt naar Nieuwpoort, wat gaat het nu worden?
Om 10:00u Triade D1 – Merwede/Multiplaat D3. Tegen de koploper had Triade D niets in te brengen, maar nu zijn er kansen, gaan zij die ook pakken?
Om 11:00u Triade C2 – Kinderdijk C3. Het was een spannende wedstrijd tegen de Kinderdijkers, maar nu spelen zij opnieuw tegen elkaar. Blijft de C2 bovenaan staan of komt er een gedeelde eerste plaats?
Dan naar de laatste thuispartij in Nieuwpoort, om 12:00u Triade C1 tegen Juliana C2. Het is nog niet het seizoen van de C1 van Triade. Het zoeken naar de vorm is nog gaande of is zijn de tegenstanders wat sterker. Wat gaat hun tactiek worden tegen Juliana C?
De wedstrijd van Triade A wedstrijd gaat niet door.
Dan naar de uitwedstrijden, die gespeeld gaan worden in Papendrecht, Rotterdam en Breda.
Om 09:00u PKC/SWKGroep F4 tegen Triade F1. Dit wordt waarschijnlijk de beslissing in de poule. Het was vorige week zo spannend, maar de F van Triade kon de twee punten behouden. Nu spelen zij opnieuw tegen elkaar nu in Papendrecht. Kan dat gevolgen hebben voor de ranking?
Ook in Papendrecht. Om 11:15u PKC/SWKGroep B4 tegen Triade B1. Op 20 april speelden zij al tegen elkaar en toen was daar de enige winst tot nu toe voor Triade B. Gaan er opnieuw twee punten bij geschreven worden of…?
Dan gaan wij naar de senioren wedstrijden van de zaterdag. Om 12:30u OZC 3 tegen Triade 2. Tegen de koploper hadden zij, Triade 2, niets in te brengen afgelopen zaterdag. Nu gaan zij het opnemen tegen de nummer vier in de poule. Kan Triade 2 het verschil zo klein mogelijk houden of…?
In Breda, om 14:35u Terda 2 tegen Triade 3. Dan kansen op een gedeeld kampioenschap voor het derde waren daar, maar helaas mocht dat niet zo zijn. Nu is het zorgen voor nog twee keer winst en hopen dat de koploper fouten maakt.
In Rotterdam, om 16:00u NIO 1 – Triade 1. Ook het eerste van Triade speelden afgelopen speelronde tegen de koploper, nu gaan zij het opnemen tegen de nummer twee. Zal de warmte van de zaterdag nog gaan mee spelen of …?

Iedereen weer veel plezier!