5e speelronde voorjaar veldcompetitie ’17

By 5 mei 2017 Nieuws

Na twee weken vakantie voor de jeugd, de feestweek in Nieuwpoort/Langerak gaan alle teams er morgen weer tegen aan. Iedereen mag de sporttas weer gaan klaar zetten en gaan vullen met o.a. je korfbalschoenen om de wedstrijden te gaan spelen. Ook deze keer worden er uit- en thuiswedstrijden gespeeld. Lees verder hoe laat en waar de teams gaan spelen, maar lees ook dit bericht van het beachkorfballen!

We nemen vanaf de ochtend de partijen door. We starten op het veld in Nieuwpoort. Triade B gaat spelen tegen Ventura Sport om 9.40u. De laatste partij wisten zij te winnen. Kunnen zij dit nogmaals doen?
Uit bij Korbatjo F gaat Triade F op jacht naar de bovenste plaats in hun poule. Hun partij start om 10.00u. Momenteel staan beide ploegen op plaats een voor de thuisploeg en Triade F op de tweede plek. Welke partij gaat de leiding nemen?
11.00u, Triade A tegen GKV/Enomics A. Met twee keer winst en maar liefst 20 doelpunten tijdens de vorige partij, staat de A van Triade voorlopig bovenaan in hun poule. Is dat ook nog zo na deze wedstrijd?
In Dordrecht speelt Triade C om 12.00u tegen kc Dordrecht. Een keer winst en een keer verlies voor de C van Triade. Wat kunnen zij nu laten zien op het veld in Nieuwpoort?
De eerste seniorenploeg speelt hun wedstrijd om 12.30u. Dit zal zijn Triade 4 tegen ZKV uit Zuidland. Ook voor het vierde zijn de uitslagen wisselend. Op dit moment zijn er drie ploegen waaronder het vierde die twee punten hebben. Welke ploeg gaat er met de punten van door?
Uit in Almkerk gaat Triade D1 spelen om 13.00u tegen ACKC. Voor de D1 is het belangrijk, als zij aansluiting willen houden met de rest van de poule, om weer de punten te pakken. Gaan zij dat ook doen?
In Zwijndrecht speelt ook om 13.00u: Conventus E tegen Triade E. Alle ploegen in deze poule, hebben twee wedstrijden gespeeld en hebben alle vier de teams twee punten. Welke ploeg kan weer een stapje dichterbij de beker komen?
14.00u, Triade 3 tegen Oranje Wit. Met nog geen punten, zoekt Triade 3 nog steeds naar de eerste punten gaan zij die pakken tegen de ploeg uit Dordrecht?
In Rhoon, speelt om 15.00u RWA D tegen Triade D2. Voor de D2 van Triade was de eerste partij een goed begin, alleen ging dat tijdens de tweede partij niet helemaal goed. Kunnen zij dit gaan recht zetten tegen RWA D?
Triade 1 gaat het om 15.30u opnemen tegen Sperwers. Voor het eerste waren de afgelopen wedstrijden nog niet helemaal zoals zij zich het hadden voorgesteld. Hoe gaat Triade 1 het dit keer aanpakken om de punten op het veld in Nieuwpoort te houden? Kom ze aanmoedigen!
Als laatste op deze lange korfbal dag, zal Triade 2 spelen tegen Thor uit Rotterdam om 17.00u. Als afsluiting van de dag, zal het mooi zijn als de twee punten bij het tweede blijven, maar gaat dat ook gebeuren?

Iedereen veel plezier langs de lijnen en in het veld!