5e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16

By 29 april 2016 Nieuws

Met eigenlijk een vrij weekend voor de boeg, heeft Triade D1 toch een wedstrijd. Alleen zij spelen zaterdag hun wedstrijd. De andere Triade teams hebben deze zaterdag nog vrij. Lees verder waar u/jij Triade D1 kunt gaan aanmoedigen, want dat kunnen zij zeker gebruiken. Dan Kika dag, zaterdag 11 juni 2016, alvast een datum om vrij te houden.

Het was al duidelijk voordat de wedstrijd begon, vorige week zaterdag. Mocht er opnieuw voor een kampioenschap gegaan worden, Triade D1 werd ook in de zaal al kampioen, zou er ook gewonnen moeten worden tegen de bezoekers uit Sint Maartensdijk. En dat werd gedaan, in een spannende wedstrijd, waar de stand gelijk op ging, maar Triade D1 toch aan het langste eind trok. Het werd toen 9 tegen 6.
Dan krijgen we zaterdag 30 april, de wedstrijd Emergo D tegen de D1 van Triade. Met de drie tot nu toe gespeelde wedstrijden, staat de D1 van Triade bovenaan, gevolgd door Emergo. In deze wedstrijd gaat het beslist worden wie er op gaat voor het kampioenschap in deze poule. Voor de toeschouwers, deze partij begint om 9.30u.

Triade D1, spelers en speelsters en trainers/coaches veel succes!

Het is inmiddels twee jaar geleden, dat er vele kilometers zijn gerend voor Kika. Dit jaar op zaterdag 11 juni, gaan we opnieuw de uitdaging aan, om zoveel mogelijk meters te lopen, rennen en sprinten voor het goede doel. Alvast voor in de agenda. Heel Triade steunt Kika!