5e speelronde voorjaar veldcompetitie ’14

By 9 mei 2014 Nieuws

Na een vakantie voor sommigen, gaan a.s. zaterdag bijna alle teams weer aan de slag. Ook even de aandacht voor het Schutterstoernooi op donderdag 29 mei. Check ook het filmpje over de KiKa dag!

Zoals gezegd voor veel teams wordt het weer wennen om aan de slag te gaan. Behalve voor het vierde en het derde, zij speelden al afgelopen zaterdag hun inhaalwedstrijd. Triade 3 kwam er thuis tegen Good Luck niet aan te pas. Tegen het eind van de eerste helft, begon het derde minder druk te geven waardoor de uitploeg verder kon uitlopen. In de tweede helft kwam Triade 3 goed terug, maar dit was niet voldoende. 6 tegen 16 voor Good Luck.
Ook Triade 4 kon niet voor een positieve uitslag zorgen. In Zuidland werd er gespeeld tegen ZKV. Waar de doelpunten niet vanzelf door de korf gingen, maar Triade 4 had niet de overmacht om ZKV te verrassen. 9 tegen 4 voor ZKV.

Triade B moet nog even geduld hebben. Zij spelen pas weer op zaterdag 24 mei. Ook Triade F2 heeft nog een zaterdag rust. Dat geldt ook voor Triade A, hun wedstrijd gaat niet door. De andere vier- en achttallen mogen wel “de wei” in. We beginnen met de twee thuiswedstrijden. De D. Voor hen is er een stijgende lijn te zien, want zij wisten de vorige twee partijen te winnen. Bij Merwede uit werd het 2 – 4. Zaterdag de tegen ontmoeting op “het eigen veld”. Start om: 9.45u.
Dan de uitwedstrijden; Triade F1 reist af naar Kinderdijk en de E naar Almkerk. Uiteraard is het geen ritje om zomaar ergens naar toe te rijden. Bij de verenigingen zijn punten te halen, dus…
In de middag volgen nog de machtes voor de senioren. Van de vier ploegen staat Triade 4 op de meest gunstigste positie, namelijk op plek 3. En ook hun uitslagen liegen er niet om, want zij hebben als enige ploeg twee wedstrijden gewonnen. Dat kan zowel Triade 1, als 2 en 3 niet zeggen. Maar na zaterdag weten we meer. Bij welk team liggen de meeste kansen? Thuis in Nieuwpoort, werd het nog heel spannend voor het eerste tegen BMC. Zij pakten toen net niet de overwinning. Nu heeft BMC thuisvoordeel, wie weet wat hun dat opleverd. Aanvang: 17.00u
In Gorinchem is GKV de tegenstander voor Triade 2. Een nog onbekende tegenstander. Zij staan iets hoger in de poule maar dat zegt nu nog niets. Een overwinning zou voor Triade 2 niet op het verkeerde moment komen. Aanvang: 14.30u
VIOS uit Willemstad, is de ploeg die verslagen kan worden door het derde. Zij zullen dan wel als collectief moeten gaan optreden. Als team kan je een wedstrijd maken, dus vol goede moed word daar gestart om 14.30u.
Het vierde heeft ook een aardig ritje voor de boeg en daar is Bergen op Zoom de eindbestemming. Scheldevogels zou een ploeg kunnen zijn om te verslaan. Maar of zij daar ook zo over denken? Aanvang: 14.20u.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!