5e speelronde veldcompetitie

By 28 september 2012 Nieuws

Zou het dan toch mogelijk zijn? Dat alle teams weten te winnen. Vier wedstrijden worden er gespeeld op het veld bij de kantine en de andere vier ploegen spelen bij een andere vereniging. De thuiswedstrijden starten vanaf 11.00u.

Laten we dit keer niet kijken naar de statistieken voor de wedstrijd van de E tegen HKC E, want ook Triade E kan doelpunten scoren en zij gaan het HKC E zeer lastig maken. Op het kunstgras in Boven-Hardinxveld komt ook Triade D spelen tegen HKC D. Ook hun vorige ontmoeting met de D van HKC was niet succesvol, maar na drie wedstrijden met ruime cijfers te hebben gewonnen, zal HKC het lastig gaan krijgen.
Ook zijn de kunstgrasschoenen  nodig voor de C, zij spelen tegen Kinderdijk C. Triade C had vorige week moeite met scoren tegen ACKC, na een goede training van afgelopen woensdag, zullen zij toch ook punten moeten pakken om bovenaan mee te blijven draaien om het kampioenschap.
Triade B; staat één punt voor op ACKC, wat ook hun tegenstander is in Almkerk. Voor de B is scoren niet het probleem, zij staan met 39 voor en maar 6 doelpunten tegen én ACKC 23 om 10. Als het scoren niet stopt tijdens de wedstrijd, dan zouden er opnieuw punten gepakt kunnen worden.
Dan de thuiswedstrijden, vanaf 11.00u spelen de A, het derde, het tweede en Triade 1 na elkaar op het veld langs de Tiendweg. Ook voor de A geldt dat als zij punten laten liggen, dat bijv. GKV A, wat ook hun tegenstander is, hun voorbij gaat. Maar gezien de laatste wedstrijden is dit niet de verwachting.
Tijdens de zaalcompetitie was NIO ook de tegenstander van Triade 3. Na twee wedstrijden, stond de teller op 1 – 1. Om de moed er in te houden is het zaak voor de mensen uit 3 om te winnen.
Na een woensdagavond wedstrijd wat eindigde in een gelijkspel tegen Thor, start het tweede om 14.00u tegen ACKC. Een onbekende tegenstander, maar gezien de afgelopen training geeft dat voldoende stof om tot een overwinning te komen.
Het was “feest”, na een moeilijke wedstrijd tegen ESDO, waar wel met winst naar huis werd gegaan. Reflex uit Woerden, heeft nog niet kunnen winnen tijdens hun vier wedstrijden, ook zij zullen gebaat bij winst. Triade 1 zal daar natuurlijk alles aan doen, om dit tegen te gaan. Deze wedstrijd start om 15.30u.

Iedereen op de velden en in de kantine veel plezier!