5e speelronde najaar veldcompetitie ’15

By 25 september 2015 Nieuws

De voorbereidingen voor het schoolkorfbal toernooi op woensdagmiddag 30 september zijn in volle gang. Door de verschillende scholen in de omgeving is zeer goed gereageerd om mee te doen. Daar tegen over staat natuurlijk het uitbreiden van het aantal leden van Kv Triade. Maar a.s. zaterdag gaan eerst de Triade teams hun prestaties laten zien op de verschillende velden. Waar? Lees dan verder!

We beginnen dit keer met de senioren. Triade 1 kon goed mee komen tegen Kinderdijk, maar het eindresultaat was er helaas niet naar. Dan zaterdag 26 september in Rhoon tegen RWA. De ploeg uit Rhoon op een zesde plek en Triade 1 op een gedeeld zevende plaats met KVK. De kansen zijn er, nu maar hopen dat deze benut gaan worden voor het eerste team van kv Triade. Zij spelen om 15.30u.
Het tweede was weer zeer dichtbij de eerste twee punten, maar het lukte net niet. In Oosterhout gaan zij het opnemen tegen De Voltreffers om 12.30u.
Opnieuw gaat voor Triade 3 hun wedstrijd niet door. Triade 4 gaat wel spelen. Al om 11.00u gaan zij korfballen in Rotterdam tegen NIO. Het vierde wist van de twee gespeelde wedstrijden er één te winnen en één te verliezen.
Dan door met de jeugdwedstrijden.
Triade A – GKV/Economics A om 12.15u. Wat opvalt is dat Triade A al twee keer wist te winnen met een uitslag van 10 tegen 5. Dus de Gorkummers weten wat ze te wachten staat.
DSO B uit Klundert is de tegenstander voor Triade B om 11.00u. Over de stand in deze poule valt niets te zeggen. Misschien is DSO B al een bekende, zo niet dan komt Triade B daar van zelf achter om de winst in huis te houden.
Met nog drie wedstrijden te gaan in deze competitie gaat Triade D1 het opnemen tegen DVS ’69 uit Hendrik Ido Ambacht om 10.00u. De overwinning tegen ACKC nog in het achterhoofd, zullend de jongens en meiden weer alles uit de kast halen om weer te mogen juichen na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter.
Ook in de poule van Triade E1 is nog geen zinnige woord te melden over hoe dit gaat uitpakken. We weten wel dat zij gaan spelen om 9.00u tegen Ventura Sport E uit Strijen.
Dan staat er voor Triade E2 nog een uitwedstrijd gepland. In deze moeilijke poule gaan zij het voor de tweede maal opnemen tegen Merwede in Sliedrecht om 10.00u.

Vergeet de ledenvergadering van a.s. dinsdagavond 29 september niet!