5e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 25 september 2014 Nieuws

Met nog vier speelrondes te gaan, zijn we bijna aan het eind van het buiten korfballen. We gaan ons dan op maken voor de zaalwedstrijden, máár voorlopig is dat nog niet zover. Eerst a.s. zaterdag met 10 wedstrijden. Triade 4 hoeft de spullen niet te pakken. En niet te vergeten a.s. woensdag 1 okt het jaarlijkse schoolkorfbal toernooi.

Van één overwinning in de eerste en tweede speelronde, gingen we naar zes in ronde drie en helaas drie afgelopen zaterdag. Dus de Triade teams kunnen er tegen aan om met meer dan drie ploegen de overwinning te pakken. Te beginnen bij de F jeugd. Gezien de ranking kan het nog wel eens lastig worden, maar nog steeds geldt dat de bal rond is. De F2 speelt uit tegen ACKC F om 10.30u. Dezelfde tijd thuis start de F1 tegen PKC F.
Ze kunnen net niet met elkaar meerijden. De E en D van Triade. Beide gaan op bezoek bij Vriendenschaar. 9.00u is de aanvangstijd voor de E, om 12.15u speelt de D in Hardinxveld.
Nog drie kwartier later start de C in Sliedrecht tegen Merwede, 13.00u. De C zit in een poule waar zes wedstrijden worden gespeeld tegen drie andere ploegen. Merwede C is de ploeg die nog onbekend voor hen is.
Thuis om 12.20u begint de B, zij staan samen met Triade 1 bovenaan in hun poule, maar ook dat geeft geen garantie voor winst. Vriendenschaar B stapt in de auto richting Nieuwpoort.
Nog twee uit partijen, Triade A en 3. De A kan hun derde overwinning pakken tegen PKC A, start om 12.15u. Triade 3 “moet” er nog in komen, want zij spelen pas hun tweede partij. Dit keer in Rotterdam tegen NIO. Start om 13.15u.
Dan houden we nog over. Triade 2 speelt om 13.55u, met het zeer grote aantal kansen van de vorige wedstrijd nog in het achterhoofd, zullen ze nu omgezet moeten worden in doelpunten om positief te eindigen. Tegenstander is RWA.
Het eerste pakte inmiddels alweer de derde winstpartij en gaan op voor nogmaals twee punten tegen Melmac. De Tilburgers wisten van hun drie matches nog niet een keer te winnen en zullen er alles aan gaan doen om het Triade 1 zo moeilijk mogelijk te maken. Wie pakt de twee punten, komt allen kijken om 15.30u bij het kunstgrasveld in Nieuwpoort.

Iedereen veel speel- en kijkplezier!