4e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 13 december 2019 Nieuws

Met de Kerstdagen al voor de deur, gaat het ook met de wedstrijden in 2019 al opschieten. Nu al de 4e ronde met 11 partijen. Wat betekend nieuwe kansen om een overwinning te pakken. Afgelopen zaterdag was er een stijgende lijn met teams die punten bij konden schrijven. Hoe zal dat zaterdag 14 december gaan? Lees verder waar de Triade teams naar afreizen, want dit keer alleen maar wedstrijden op verschillende locaties in het land.

In Giessen begint om 09:00u ACKC D2 tegen Triade D1. Maar liefst 28 doelpunten werden er gescoord in de vorige partij van Triade D1. Helaas wisten ze niet te winnen. Wat gaat het nu worden tegen ACKC D?
In Zwijndrecht begint om 09:00u Albatros E3 tegen Triade E2. Met al twee gewonnen wedstrijden gaat de E2 van Triade lekker op weg, maar welke kant gaat het op tegen de ploeg uit Zwijndrecht?
In ‘s-Gravendeel begint om 09:30u ADO C2 tegen Triade C2. De C2 van Triade heeft ook een prima start; met twee keer winst en een keer geen punten. Hoe sterk zal ADO C zijn? Dat weten zij na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter.
In Hardinxveld-Giessendam begint om 11:15u HKC (Ha) E3 tegen Triade E1. Triade E1 heeft helaas nog geen punten bij kunnen schrijven. De tegenstanders waren afgelopen 2 wedstrijden steeds iets beter, maar zal HKC E dat ook zo zijn?
In Roosendaal begint om  12:10u Keep Fit ’70 B1 tegen Triade B1. Het lukt Triade B nog niet echt om weg te lopen van hun tegenstanders. Gezien de laatste uitslagen blijft de tegenstand steeds in de buurt. Maar zaterdag is er weer een mogelijkheid om te laten zien wat scoren is?
In Papendrecht begint om 15:50u PKC/SWKGroep C3 – Triade C1. Dat is ook wat speel je twee keer tegen een PKC C team. Want in de poule van de C1 van Triade zitten twee C teams van PKC. De stijgende lijn heeft Triade C1 te pakken. Met een ruime overwinning werd de vorige tegenstander aan de kant gezet. Gaat dat zaterdag ook lukken tegen de C3 van PKC?
In Vlissingen, u leest het goed, begint om 17:30u Seolto 1 tegen Triade 1. Na ongeveer ander half uur rijden zal Triade 1 aan komen in Vlissingen. Mogelijk kunnen er in de auto alvast wat rek- en strekoefeningen worden gedaan, want misschien gaat dat helpen om over 16 doelpunten heen te komen. De laatste twee wedstrijden blijft Triade 1 steken op de 16 punten. Wat dan helaas geen overwinning met zich mee brengt. Hoe gaan zij over dit punt heen stappen?
In Papendrecht begint om 18:15u PKC/SWKGroep 9 tegen Triade 3. Met een mooie en vooral ruime overwinning is Triade 3 begonnen aan dit zaalseizoen. Wat natuurlijk verwachtingen geeft voor de rest van de wedstrijden, maar is dat ook zo? Gaat PKC zich zomaar gewonnen geven?
In Zwijndrecht begint om 18:30u Conventus A1 tegen Triade A1. De twee overwinningen van de afgelopen weken geeft de A1 van Triade het recht op een tweede plaats in de poule. Dat zegt nog niets, maar om weer punten te pakken is daar weer een kans tegen de A van Conventus.
In Gorinchem begint om 20:00u GKV/Enomics 5 om Triade 4. Het zit nog niet helemaal voor het vierde van Triade. Zij gaan spelen tegen GKV, zij wisten nog niet te winnen. Wat zal bij deze partij de uitslag gaan worden?
In Waddinxveen begint om 20:45u Korbis 3 tegen Triade 2. De enige ploeg die nog alles weet te winnen, daar mag Triade 2 tegen gaan spelen. Hoe zullen zij deze wedstrijd in gaan? Welke tactiek wordt er besproken om toch die twee punten mee naar Nieuwpoort te nemen?

Iedereen weer veel speel- en kijkplezier!