4e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 30 november 2017 Nieuws

Na de leuke Sinterklaas middag met de jeugd, waarvan de foto’s nog op de site komen, staan er zaterdag weer wedstrijden op het programma. Dit keer gaan de teams op reis naar de verschillende verenigingen.
Alvast vooruit kijkend naar het nieuwe jaar 2018, een datum voor in de agenda: zaterdag 6 januari. Het Nieuwjaarsbal van kv Triade. Check hier de flyer.
Dan terug naar 2017, zaterdag 2 december. De uit matches voor Triade, lees gauw verder.

De korfbal dag begint al vroeg en zeker voor de E van Triade, zij spelen om 09:00 tegen ACKC E2 in Giessen. Een half uur later, om 9.30u in Gorinchem speelt Triade F tegen GKV/Enomics F2. Voor Triade F hun tweede partij in deze competitie. Hoe gaan zij er het van af brengen?
Als eerste deze dag gaat Triade D1 punten proberen mee te nemen uit Alblasserdam. Om 10:20 Kinderdijk D4 – Triade D1. De D1 heeft een klein voordeel, zij gaan voor hun vierde partij terwijl de thuisploeg pas hun tweede wedstrijd gaan spelen.
In de sporthal in Hardinxveld-Giessendam speelt om 11:00 Vriendenschaar (H) C3 tegen Triade C2. De C2 van Triade gaat opnieuw op zoek naar de doelpunten.
Ook in Hardinxveld, alleen dan in Boven Hardinxveld, mag Triade 2 gaan spelen tegen HKC 4. Dit zal zijn om 12.45u. Het tweede kwam afgelopen zaterdag langzaam om gang met het scoren. Kunnen zij nu wel “snel” doelpunten gaan maken?
In een wedstrijd met 35 doelpunten, waren het de bezoekers die afgelopen zaterdag met de punten naar huis gingen. Om 13:00 SKV A1 – Triade A1, welke A1 gaat nu met de punten aan de haal?
Om 14:10 Vriendenschaar (H) 6 tegen Triade 5. Het eerste punt werd gepakt voor het vijfde van Triade. Nu smaakt dat natuurlijk naar meer, wat kunnen zij voor elkaar krijgen tegen Vriendenschaar?
De voorsprong werd al snel gepakt door Triade C1, maar vasthouden was lastig genoeg. Dat was vorige week. Zaterdag spelen zij tegen Oranje Wit (D) C4 in Dordrecht om 14.15u.
We zijn dan al halverwege de middag als Triade D2 gaat spelen tegen PKC/SWKGroep D6 om 15.10u Papendrecht. Beide ploegen wisten nog niet te winnen, maar Triade D2 was afgelopen zaterdag heel dichtbij een gelijkspel of overwinning. Welke ploeg pakt nu de eerste punten in deze competitie?
Om 16:05 Korbatjo B1 tegen Triade B1 in Oud-Beijerland. Met 14 en 15 doelpunten is Triade B tot nu toe de ploeg met de meeste doelpunten in hun poule. Maar blijft dat ook zo na deze uitwedstrijd?
Ook in Alblasserdam speelt om 19:05 Kinderdijk 6 tegen Triade 3. Het doelsaldo per wedstrijd is voor beide ploegen rond de 20 doelpunten. Nu tegen elkaar. Kan Triade 3 een voorsprong pakken en deze vasthouden of houdt Kinderdijk de punten in huis?
Wat was het spannend. De vorige wedstrijd van Triade 1. Maar op papier is de partij tegen Stormvogels (U) 1 ook nog niet zo maar gewonnen. Zij spelen tegen elkaar om 19.50u in Uitgeest. Wordt het opnieuw een partij waar de spanning voelbaar is of wordt het verschil al snel gemaakt?

Iedereen in het veld en langs de lijn veel plezier!