4e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 2 december 2016 Nieuws

Na twee Triade thuisdagen volgt a.s. zaterdag een uit dag. Alleen voor de twee senioren teams: Triade 3 en 5 is er geen wedstrijd. Voor alle andere ploegen staan er wel partijen op het programma. De vroegste wedstrijd begint om 9.00u en de dag wordt afgesloten om 19.20u. Lees verder waar en hoe laat de teams gaan spelen.

Veelal worden de verslagen geschreven in de volgorde van de teams, dit keer is het op tijd.
In de vroege ochtend gaat de E op pad om te gaan spelen tegen Oranje Wit in Dordrecht om 9.00u. Het is pas de tweede wedstrijd voor Triade E. Waar sommige teams al opgaan voor hun vierde partij. Maar met de wedstrijd tegen ADO nog in gedachten zouden er wel eens kansen zijn.
Om 10.50u speelt RWA tegen Triade D1 in Rhoon. De uitslagen van de D1 hebben nog geen hoge getallen in hun eindstand, maar dat gaat hopelijk veranderen door te gaan spelen tegen de thuisploeg.
Er worden zeker een aantal streekdeby’s gespeeld, waaronder: de ” oudste” jeugd van Triade: Vriendenschaar A tegen Triade A. Met een nipte overwinning en een verliespartij, gaat de A van Triade op voor haar derde wedstrijd.
Kinderdijk D tegen Triade D2. Zij spelen tegen elkaar om 11.15u. Bij de D2 is er een stijgende lijn te zien, zij hebben verloren, maar de hun laatste partij gewonnen. Dus kunnen zij nogmaals deze prestatie laten zien?
In Krimpen aan de IJssel speelt om 12.00u KOAG tegen Triade 2. In een partij met een hoop doelpunten wist Triade 2, afgelopen zaterdag hun eerste overwinning te pakken. Zijn zij in staat om deze motivatie vast te houden en aan de “andere kant”  van de Lek deze stunt ook te tonen?
In een andere sporthal, maar wel tegen Vriendenschaar speelt Triade B om 12.00u in Hardinxveld-Giessendam. Zowel de B van de thuisploeg als de bezoekers hebben beide al twee keer gewonnen. Zij staan daarmee op een eerste en tweede plaats. Wie van beide ploegen kan de druk aan en weet met zes punten de eerste plek te pakken?
Sporthal De Jager in Giessen, daar zijn voor Triade 4 weer twee punten te verdienen, als zij weten te winnen van ACKC. Zij spelen tegen elkaar om 14.00u. Met twee gewonnen wedstrijden staan zij, Triade 4, bovenaan in hun poule, maar wat gaat ACKC daar tegenover zetten. Staat Triade 4 na deze wedstrijd nog steeds bovenaan?
Op een ongewoon tijdstip gaat Triade F uit spelen tegen NIO in Rotterdam. Dat zal zijn om 14.00u. Een keer winst en een keer verlies, dat waren de uitslagen voor de F van Triade tot nu toe. De thuisploeg staat nu bovenaan in de poule. Kan Triade F het ze lastig gaan maken om tot scoren te komen?
Nog later in de middag speelt Merwede C tegen Triade C om 15.20u in Sliedrecht. Ook voor de C van Triade geldt; dat zij een keer verloren en gewonnen heeft. Om de aansluiting niet te missen met de top drie, waar ook de tegenstander in staat, zullen er punten gepakt mogen worden.
Als afsluiting van de dag speelt om 19.20u Triade 1 uit in Wijk bij Duurstede tegen Viking. Met al drie wedstrijden gespeeld: twee keer winst en een keer verlies, staat Triade 1 op een gedeeld twee plek met Viking en Animo. Op papier is Viking de ploeg met de meeste doelpunten, maar of dat iets gaat zeggen over de uitslag…. Het scorebord begint ook deze keer weer op een nul tegen nul stand. Kan Triade de draad weer oppakken met de overwinningen?

Iedereen veel plezier langs het veld en tijdens het spelen!