4e speelronde zaalcompetitie ’13-’14

By 30 november 2013 januari 7th, 2014 Nieuws

Er staan zes uitwedstrijden op het programma. Het vierde en de E en D, hebben een korfbal vrije zaterdag. Dat betekend dat er 12 punten meegenomen kunnen worden naar Nieuwpoort/Langerak. Maar goed dat weten we pas als de wedstrijden zijn gespeeld, eerst een vooruitblik.

Met een wedstrijd op woensdag, heeft de F een aardig ritme te pakken. In Alblasserdam is Kinderdijk F een mogelijke ploeg die te verslaan is.
In Giessen, in sporthal De Jager, speelt ACKC C tegen de C van Triade. Uit drie partijen wist de C 5 punten te behouden, ACKC C staat nog op 0, dus bij welke ploeg komen er nog meer punten bij?
Na een mindere wedstrijd, heeft Triade 3 iets recht te zetten. Er zijn er opnieuw kansen tegen KCR uit Ridderkerk. Bij een snelle start door het derde, is nog maar de vraag of KCR het bij kan houden.
Twee Triade teams spelen tegen dezelfde vereniging. Nikantes uit Rotterdam, krijgt de A en het eerste van Triade op bezoek. Beide achttallen van Triade wisten een zeer spannende wedstrijd neer te zetten, afgelopen zaterdag. Allebei werd er met een punt verschil gewonnen. Nu, niet met thuisvoordeel, is het afwachten wat de tegenstanders gaan doen.

Iedereen een goede reis en veel speelplezier!