4e speelronde voorjaar veldcompetitie

By 25 april 2013 Nieuws

Na een bijna korfbal vrije zaterdag komt er een zaterdag aan met wedstrijden voor 1, 2, 3, A, B en D. De korfballeague werd afgesloten met een zeer spannende finale in Ahoy, waar ruim 20 Triade korfballers(ters) naar toe zijn geweest, zij hebben genoeg ideeën opgedaan om te knallen tijdens hun partijen.

Er is één uitwedstrijd. Triade D, nu nog ongeslagen, gaat mogelijk opnieuw een overwinning pakken tegen Albatros D. Er zijn dus opnieuw kansen voor de jongens en meiden van de D om twee keer in het seizoen 2012-2013 kampioen te worden.
De thuiswedstrijden. Om 10.00u gaat Triade B van start. Met nog vier wedstrijden te gaan, zal de B er alles aan moeten doen om hoger te eindigen dan de huidige vijfde plaats. PKC B uit Papendrecht komt richting Langerak/Nieuwpoort.
Triade A – Ventura Sport A, begint om 11.15u. De A draait goed, met elke partij boven de 10 doelpunten scorend. Als ook zij dit weten vast te houden, dan…
Scheldevogels uit Bergen op Zoom gaat het derde team van Triade tegenstand bieden. Triade 3 heeft nog maar één partij gespeeld, wist deze te winnen. Maar tegen Scheldevogels zal er uit een ander vaatje moeten worden getapt, om het hen moeilijk te maken. Start om 12.50u.
14.25u is de aanvangstijd van Triade 2 tegen Albatros. In Zwijndrecht werd er gewonnen, maar tegen Albatros heeft Triade 2 het toch wel lastig. Door zeer scherp te beginnen, kan het tweede Albatros dwingen om achter te feiten aan te laten lopen, dan zijn er zeker kansen.
Triade 1 tegen ESDO, begint om 16.00u. 4 tegen 10 werd het tijdens de uitwedstrijd in Kockengen. Plaats één is nu voor Triade 1 en nummer 6 voor ESDO. Maar waarschijnlijk zal ESDO niet over zich laten lopen en zal het een mooie afsluiting worden van alweer de 4e speelronde.

Veel plezier tijdens de wedstrijden en tot op het veld in Zwijndrecht of langs de Tiendweg voor de aanmoedigingen!