4e speelronde voorjaar veldcompetitie ’19

By 23 mei 2019 mei 24th, 2019 Nieuws

Ook in deze speelronde mogen de Triade teams op zoek gaan naar de twee punten. Dit keer in 12 wedstrijden. Vorige week kwamen helaas maar negen punten naar de vereniging, door vier keer winst en gelijkspel bij Triade 3. Wat gaat deze ronde de Triade teams brengen? Lees verder waar de ploegen gaan spelen.

Al vroeg op de morgen, gaat de jeugd van start op het veld in Nieuwpoort. We beginnen om 09.00u met Triade E2 tegen Merwede/Multiplaat E5 én Triade E1 tegen PKC/SWKGroep E4. Voor de E2 was dit de eerste overwinning tot nu in Sliedrecht. Nu komt Merwede E naar “de Poort” wat zal hun gedachte zijn? In Papendrecht had de E1 van Triade niets in te brengen. Zijn ze nu wel scherp en wakker om tegenstand te bieden tegen hun tegenstander?
Om 10.00u Triade D1 tegen GKV/Enomics D2. Ook deze twee teams hebben elkaar vorige week al ontmoet. Voor Triade was dat niet om naar huis te schrijven. Wat zal hun tactiek gaan worden?
De C1 van Triade kwam met twee doelpunten terug uit Sliedrecht, gaan zij nu Merwede terug met weinig doelpunten? Om 11.00u Triade C1 tegen Merwede/Multiplaat C3.
Voor de C2 komt de voorlopige koploper in hun poule naar Nieuwpoort. Gaat het in deze partij om het vast houden van de beker aan het einde van deze competitie? Om 12.00u Triade C2 – ACKC C4.
Hun overwinningen waren “makkelijk” of was Triade A “gewoon” beter. Gezien de uitslagen van de afgelopen wedstrijden staat de A van Triade er goed voor. Gaan zij deze lijn ook voortzetten tegen Olympia (S) A2? Zij spelen om 13.15u tegen elkaar.

Dan de uitwedstrijden. Te beginnen om 09.00u in Gorinchem: GKV/Enomics F1 – Triade F1. Wat een competitie tot nu toe voor de F-jes van Triade. Ze zijn nog niet verslagen. Gaat hen ook deze wedstrijd punten opleveren?
Op het veld van Nieuwerkerk B2 speelt om 11.30u Triade B1. Ze hebben elkaar al ontmoet vorige week, toen was het spannend, maar toen wonnen de bezoekers. Nu is de B van Triade de bezoeker, dus zouden er kansen zijn?
Met een gewijzigde aanvangstijd start om 11.45u KCR 6 – Triade 2 in Ridderkerk. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar het is zware opgave om te spelen tegen de nummer in de poule.
In Zuidland staat de wedstrijd gepland tussen ZKV (Zu) en Triade 4 om 14.00u. Beide ploegen kwamen nog niet tot winst in deze competitie. Zal het dan een gelijkspel worden of welk team gaat het verschil maken?
En daar was dan de winst vorige week voor het eerste van Triade. Zij gaan het opnemen in Oud-Beijerland om 15.30u tegen Korbatjo 1. De thuisploeg staat op gedeeld eerste plek, daar waar de vijfde plaats is voor Triade 1. Met welke tactiek gaat Triade 1 de thuisploeg het lastig maken?
Dan naar opnieuw een wedstrijd waar het gaat om de bovenste tree in hun poule. Vorige week was het een moeilijke wedstrijd, want beide ploegen speelden toen al tegen elkaar. Het werd vijf gelijk. Wie gaat er nu aan het langste eind trekken? Om 16.10u DeetosSnel 9 tegen Triade 3.

Iedereen weer veel plezier met het spelen en aanmoedigen!