4e speelronde voorjaar veldcompetitie ’17

By 21 april 2017 Nieuws

Dit keer een hele kleine speelronde. Het zijn maar twee wedstrijden, Triade B en 2. Voor de jeugd is de vakantie begonnen, maar deze twee partijen mogen nog gespeeld gaan worden. Lees verder hoe laat de wedstrijden gaan beginnen.

In de ochtend om 10.30u speelt Triade B tegen Deetos/Snel B. In deze competitie heeft de B van Triade nog maar een wedstrijd gespeeld. Zij gaan nu op voor de tweede. In Papendrecht op zaterdag 1 april, wist Triade B niet de punten mee naar huis te nemen. Nu tegen een andere Drechtsteden vereniging zijn er opnieuw de kansen.
Dan kijken wij naar de tweede partij van de dag. Dat is Triade 2 tegen RWA, zij spelen om 14.00u tegen elkaar. In Bleiswijk, vorige week, begon het tweede heel sterk, maar kon uiteindelijk niet de overwinning naar zich toe trekken. Tijdens de vorige ontmoeting, bij RWA, was het een klein verschil tussen beide ploegen. Wie kan de leiding pakken en deze vasthouden?

Iedereen veel plezier!