4e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16

By 23 april 2016 Nieuws

Met het geven van tien clinics heeft Triade zich weer laten zien aan de verschillende scholen tijdens de Koningsspelen in Groot-Ammers. Voor sommige kinderen was dit een eerste ervaring met korfbal, maar hopelijk volgen er nog meer. Dan de wedstrijden. De partij van Triade 2 gaat niet door. Voor de andere te spelen ploegen, kunt u/jij hieronder vinden waar en hoe laat zij mogen spelen.

De wedstrijden op tijd:
10.00u ACKC F – Triade F. Voor de F van Triade, hebben zij tot nu toe: 1 gewonnen en 1 verloren. Voor de te bezoeken ploeg geldt dat zij nog niet gewonnen hebben. Het zou dan wel eens de wedstrijd om de tweede plaats kunnen worden.
11.15u Vriendenschaar D – Triade D2. De D2 kan wel een overwinning, dat is hun nog niet gelukt. In Hardinxveld kunnen zij de eerste punten pakken. Gaat Vriendenschaar dit goed vinden?
11.15u Triade D1 – Emergo D. Voor de D1 geldt vandaag dat zij een kampioenschap kunnen op eisen, want zij hebben tot nu toe alle twee hun gespeelde wedstrijden gewonnen. Dat zelfde geldt voor de bezoekers, Emergo.
12.20u Triade 3 – RWA . Met de gewonnen partij nog in het achterhoofd, gaat ook vandaag Triade 3 het weer proberen om tegen RWA de punten in eigen huis te houden. De ploeg uit Rhoon, heeft een wedstrijd minder gespeeld en hun doelsaldo staat er op dit moment positief voor.
12.30u Zevenbergen/ELKV – Triade 4. Ook in de poule bij Triade 4 is er nog niets over te zeggen, hoe de ploegen er voor staan. Zevenbergen heeft een wedstrijd meer gespeeld, maar hun doelsaldo is minder positief tegen over die van het vierde bij twee gespeelde wedstrijden.
12.30u Nexus A – Triade A. In Schiedam gaat Triade A op zoek naar twee punten. Kan je zeggen bij twee gespeelde matches dat zij al in een ritme zitten? Nexus heeft al wel twee wedstrijden gespeeld.
15.30u Triade 1 – Kinderdijk. Kan er een stunt uitgehaald worden op het veld in Nieuwpoort tegen de Kinderdijkers? Of heeft Kinderdijk er geen problemen mee om uit te spelen. Wat was Triade 1 er dichtbij om de eerste punten te pakken, maar ook vorige week in Almkerk kregen zij geen kans op die punten.

Iedereen weer veel plezier, zowel langs de lijn als in het veld!