4e speelronde voorjaar veldcompetitie ’14

By 17 april 2014 Nieuws

Aankomende zaterdag staan er vijf thuiswedstrijden gepland en drie teams spelen uit. Nadat tijdens de vorige speelronde er veel punten werden gepakt door de jeugdteams, kunnen de senioren er tegenaan om “te laten zien” dat zij dit goede voorbeeld ook kunnen opvolgen.

Na een prima overwinning, kan de F1 de stijgende lijn doorzetten. Met het thuisvoordeel zou dit natuurlijk mogelijk kunnen zijn. Maar Kinderdijk F zal daar andere gedachten bij hebben. Aanvang: 10.45u. De F2 reist af naar Sliedrecht om te spelen tegen Merwede.
Met één gewonnen en één verloren partij, kan de E het verschil gaan maken in hun poule. ACKC E komt op bezoek. Als er opnieuw zoveel strijd word geleverd dan zijn er uiteraard kansen. Triade E tegen ACKC E begint om 11.45u.
Het is alweer een tijdje geleden, 12 okt ’13, maar toen wist de D te winnen van Merwede D. Ook zij kunnen de stijgende lijn doorpakken, om opnieuw te winnen. Zij spelen ook in Sliedrecht. Dan in nog een drechtstad, gaat de A op zoek naar de twee punten. Rond de klok van 11.00u bij PKC/Hagero gaat de tweede wedstrijd van deze week starten voor de A.
Dan de drie thuiswedstrijden. Tot nu toe wist de B nog geen winst te pakken. Maar om 12.45u begint voor hun de partij tegen Kinderdijk B. Wat een voordeel zou kunnen zijn is: voor Kinderdijk B is het pas hun tweede wedstrijd. Daar tegenover staan al drie matches voor de B van Triade. Zullen zij ook dit voordeel benutten, komt u kijken?
Na de B komt Triade 2 in actie. Voor het tweede is het belangrijk om die twee punten nu wel te pakken. Zij staan nog onderaan de stijgende lijn. Kinderdijk zal het Triade 2 moeilijk gaan maken om voor het thuispubliek te schitteren. Start om 14.00u.
Dit keer geen verre reis voor het eerste. Op het kunstgras in Nieuwpoort, zijn er weer kansen. In september ’13 werd er ruim gewonnen van Klimop. Maar zoals vaker te horen is: “In het verleden behaalden resultaten bieden geen garantie voor de toekomst”. Het is aan Triade 1 om tegen deze stelling in te gaan. Door te laten zien aan de mensen langs kant, dat er opnieuw gewonnen kan worden. Start: 15.30u.

Iedereen op het veld en langs de lijn veel kijk- en speelplezier!