4e speelronde voorjaar competitie

By 24 april 2015 Nieuws

Zaterdag 25 april. Net een dag na de Koningsspelen, waarop ook Kv Triade is vertegenwoordigd in Schoonhoven en Goudriaan, is het weer opnieuw tijd om te gaan korfballen. Lees verder waar u/jij de Triade teams kunt aanmoedigen.

We gaan kijken naar de uitwedstrijden. Om 9.00u staat Triade D1 present in Zwijndrecht om, de vorige wedstrijd te verbeteren. Zij spelen tegen Albatros D. Aan de andere kant van de Lek en de Hollandsche IJssel, neemt Triade B het op tegen Nieuwerkerk B. Dat zal zijn rond de klok van 11.30u.
Van de senioren ploegen speelt Triade 3 uit in Klundert tegen DSO, 14.00u. Zij pakten vorige week een 9 tegen 9 stand mee tegen GKV. Met deze reis, zullen de punten zeer welkom zijn.
Acht thuiswedstrijden. De eerste begint om 9.00u en de laatste dat is Triade 2 speelt om 17.00u tegen Kinderdijk. Waar veel ploegen moeite mee hebben tegen de Kinderdijkers, kunnen hopelijk de spelers en speelsters van het tweede het opzij zetten, door de twee punten te behouden.
Keep fit ’70 uit Roosendaal. Dat is de ploeg die mag verslagen worden door Triade 1. Met inmiddels twee keer verlies en een gelijkspel, staat Triade 1 inmiddels drie punten los van de koploper, DKB. Dus de opdracht is duidelijk, komt allen om 15.30u naar het kunstgras om het eerste aan te moedigen!
Triade 4 gaat het opnemen tegen Zevenbergen. Zij troffen elkaar vorige week in Zevenbergen, waar Triade 4 liet zien dat zij veel scoringskansen benutten. Maar gaat dat morgen ook het geval zijn, zij starten om 13.50u.
In de poule van de A, kan het nog alle kanten op. Maar om een betere plek in te nemen, is winst belangrijk. Triade A – ACKC A, aanvang: 12.10u.
Met twee keer zes doelpunten wist Triade C al vier punten te pakken. Tegen de nummer één kunnen zij laten zien of ook DSO C verslagen kan worden. Aanvang om 11.00u.
Vriendenschaar D, GKV F en Merwede F komen richting Nieuwpoort. De Hardinxvelders spelen om 10.00u tegen Triade D2. In een kleine poule komen zij de tegenstanders nogmaals tegen, wat dan weer kansen biedt. Voor de beide F ploegen, zijn er weer kansen om een plekje hoger te stijgen in de ranglijst. Er staan om 9.00u vier teams op het kunstgras van Kv Triade.

Iedereen veel aanmoedig- en speelplezier toegewenst!