4e speelronde veldcompetitie

By 20 september 2012 Nieuws

Tijdens sporten en in ons geval korfbal, is het helaas niet altijd dat er gewonnen kan worden. Dat was ook afgelopen zaterdag het geval. Van de acht teams die gespeeld hebben, won de helft en de andere teams… Zaterdag 22 sept. mogen Triade 1, 3, B, C, D en E het weer gaan proberen om er nu wel een succesvol weekend van te maken.

De thuiswedstrijden; om 9.00u staat de D klaar om PKC/Hagero D te ontvangen. De D uit Papendrecht heeft nog niet gewonnen én de jongens en meiden uit Nieuwpoort en Langerak hebben al twee keer met ruime cijfers de tegenstanders verslagen.
Daarna om 10.00u de groep onder leiding van Brendan en Kirsten. Zij scoren in twee partijen 28 doelpunten, om dit getal wat hoger te krijgen zal ook Albatros B verslagen moeten worden.
Ook om 10.00u in/op het veld in Oosterhout, gaat de E voor punten tegen De Voltreffers E. De Voltreffers hebben tegen Vriendenschaar ook gewonnen, waar ook de E in slaagde. Dus dat zou wel eens…
Ze staan op een derde plaats in hun poulelijst, Triade C, en spelen tegen de nummer twee, ACKC C. Deze wedstrijd start om 11.30u in Almkerk.
ESDO is de tegenstander voor Triade 1. Afgelopen zaterdag werd er gewonnen, maar de manier waarop daar kunnen positieve conclusies uit getrokken worden om te gaan strijden tegen ESDO in Kockengen. In januari en maart werd er al tegen elkaar gespeeld. De laatste partij was er een met veel doelpunten 17 gelijk.

Supporters, spelers(ters), chauffeurs en scheidsrechter veel plezier op de velden!