4e speelronde najaar veldcompetitie ’17

By 23 september 2017 Nieuws

De zon laat zich al goed zien. Er is bijna geen wind en het blijft droog. Ideaal korfbal weer dus. En dat laten de Triade teams zich geen twee keer zeggen. Er hebben een aantal teams vrij, maar de overige gaan weer op zoek naar de punten.Vanaf 10.00u gaan de wedstrijden beginnen. Lees verder waar u/jij ze kunt gaan aanmoedigen:

Wel twee teams beginnen al om 10:00 Conventus D2 – Triade D2 én 10:00 Merwede/Multiplaat D4 – Triade D1. Beide team spelen uit in Dordrecht, de D2 en de D1 in Sliederecht.
De eerste thuiswedstrijd van de dag is voor Triade B. Zij spelen om 10:30 tegen Korbatjo B1 uit Oud-Beijerland. Voor de bezoekers is het hun tweede partij en de B van Triade gaat verder voor hun derde partij.
Afgelopen zaterdag werd er ruim gewonnen door Triade C. Nu spelen zij om 10:55 uit bij Vriendenschaar (H) C3. Zou het nog een keer mogelijk zijn?
De laatste uitwedstrijd van deze zaterdag. Om 11:00 Twist A2 tegen Triade A1. De thuisploeg wist nog geen keer te winnen, waar Triade A al vier punt heeft. Zouden dit er zes kunnen gaan worden?
Dan de senioren teams, zij spelen allen thuis.
12:30 Triade 4 – GKV/Enomics 5. Na drie wedstrijden hebben zij nog geen punt kunnen pakken. Hoe moeilijk kunnen zij het de bezoekers gaan maken?
14:00 Triade 3 – SKV 2. Triade 3 ging net ten onder in Sleeuwijk. Nu komt SKV naar Nieuwpoort, welk voordeel heeft Triade aan het spelen op groot veld?
15:30 Triade 1 – ADO 1. Het aantal punten tussen deze twee ploegen is gelijk. Met de ruime overwinning van vorige week nog in gedachten, kan dit wel eens in het voordeel van Triade gaan uitpakken.
17:00 Triade 2 – Nexus 2. Het wordt tijd voor het tweede van Triade om het tij te gaan keren. Gaan zij nu de punten pakken tegen Nexus?

Iedereen weer veel plezier en succes!