4e speelronde najaar veldcompetitie ’16

By 23 september 2016 Nieuws

Dat de herfst al begonnen is, daar is nog steeds niet echt iets van te merken. Het is nog steeds prima weer overdag. Tijdens de trainingen in de avonduren wordt wel gevoeld dat het sneller afkoeld, maar met voldoende beweging geeft dat niets. A.s. zaterdag spelen alle Triade teams hun wedstrijden. Drie daarvan in Nieuwpoort en de andere bij een andere vereniging. Lees verder hoe laat en waar de wedstrijden gespeeld gaan worden.

In Zwijndrecht speelt Triade F tegen Albatros F. Wat een vreugde voor hen om de eerste twee punten van het seizoen te pakken. Toen werd er ook van Albatros gewonnen, nu heeft de ploeg uit Zwijndrecht het thuisvoordeel. Gaat dat iets uit maken voor Triade F? Zij spelen om 9.00u tegen elkaar.
Op het veld in Nieuwpoort spelen de E van Triade en Merwede tegen elkaar. Ook zij wisten te winnen vorige week, maar dat was niet tegen Kinderdijk. Dit wordt hun tweede wedstrijd, maar met al twee punten op zak, zou dit wel eens ” vleugels” kunnen geven om ook Merwede te verslaan. Aanvang: 10.00u.
In Dordrecht en tegen Kc Dordrecht gaat Triade D1 spelen om 11.35u. Voor de D1 hun derde wedstrijd, het zal weer even in komen zijn, maar er liggen uiteraard weer twee punten op hen te wachten na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter.
Nikantes D tegen Triade D2, 9.45u. Ook de D2 gaat er alles aan doen, om meer dan twee doelpunten te maken. Met voldoende motivatie zullen zij de wedstrijd aan gaan in Hoogvliet.
Hardinxveld-Giessendam, daar gaat de C van Triade spelen tegen Vriendenschaar C om 10.25u. Vorige week werd de stand: 1 tegen 9. Nu spelen zij weer tegen elkaar en weet Triade C waar zij op moeten gaan letten om het de tegenstanders lastig te gaan maken om tot scoren te komen.
Over de brug bij Gorinchem, gaat Triade B spelen in Almkerk tegen ACKC B om 12.30u. Met de ploegen over de brug heeft Triade B niet zoveel mee. Maar kunnen zij nu wel het verschil gaan maken op het veld bij ACKC?
Met goede uitslagen is Triade A begonnen, zij kunnen deze lijn door zetten tegen Nieuwerkerk A. Deze partij begint om 11.30u op het kunstgras in Nieuwpoort.
Na de wedstrijd van de A gaat Triade 4 spelen tegen KCC/So natural, om 13.00u. Het vierde gaat op voor hun tweede partij, terwijl de bezoekers al aan hun vierde wedstrijd gaan beginnen.
Op het veld in Nieuwerkerk gaat Triade 3 het opnemen tegen Nieuwerkerk. In hun poule met vier teams is er nog weinig te zeggen wie waar komt te staan. Op dit moment staat het derde bovenaan. Zij spelen tegen elkaar om 12.30u.
Gaat het tweede punten pakken tegen Thor uit in Rotterdam? Ze waren er al twee keer heel dichtbij, maar het mocht toen niet zo zijn. Tegen Thor liggen er weer twee punten te wachten, wie gaat deze punten pakken?
In de poule bij Triade 1 staat Weidevogels bovenaan, het eerste op een vierde plaats. Zij spelen ook in Rotterdam tegen Sperwers om 15.30u. Van de drie gespeelde wedstrijden, is alles voorbij gekomen: winst, verlies en een gelijkspel. Wat kunnen zij na 70 minuten korfbal bij schrijven?

Iedereen veel plezier in het veld en langs de lijn.