4e speelronde najaar veldcompetitie ’15

By 18 september 2015 Nieuws

De digitale nieuwsbrief is voor kv Triade een feit. Tijdens dit jubileum jaar heeft de clubkrant plaats gemaakt voor een nieuwere variant van informeren. Het maakt voor het korfbal spelletje op zich niets uit, want de Triade teams mogen weer aan de bak. Met drie thuiswedstrijden en vijf wedstrijden buiten Nieuwpoort/Langerak. Lees verder over hoe en wat.

9.00u is de speeltijd voor Triade E2. In hun wedstrijd spelen ze tegen Sporting Delta E uit Dordrecht.
10.00u gaat Triade D2 spelen. GKV/Economics D komt naar Nieuwpoort/Langerak om het tegen hen te gaan opnemen.
11.00u neemt Triade C1 het op tegen Movado C. Ook Movado komt naar het veld bij sporthal Poortzicht.
Dat waren de thuiswedstrijden. Dan naar de partijen die elders gespeeld gaan worden.
10.00u. In Almkerk speelt ACKC D tegen Triade D1.
11.00u is het tijd voor de wedstrijd Good Luck E2 tegen Triade E1.
14.00u. De Voltreffers treffen dan Triade 4 in Oosterhout.
15.30u. Dan starten twee wedstrijden. Zowel voor Triade 1 als 2. In en tegen Kinderdijk speelt Triade 1. De doelpunten komen wel steeds, maar nog niet genoeg om de twee punten te houden. Maar Kinderdijk is op dit moment met 65 scores de ploeg die de meeste doelpunten heeft gemaakt. Dus Triade weet wat ze te doen staat.
In Capelle aan de IJssel staat, ook om 15.30u KCC klaar voor het tweede. Is steeds dichtbij een overwinning, maar wist dit nog niet af te maken. Gaat het dan zaterdag 19 sept. voor de eerste keer wel lukken?

Dan is het ook zaterdag 19 september de jubileumdag voor Kv Triade. 40 jaar wordt er al gekorfbald in Nieuwpoort/Langerak. Dat mag gevierd worden. Voor de jeugd zijn in de middag de activiteiten. En die gaan ’s avonds verder voor de A en B en de senioren. Kijk hier voor het programma!