4e speelronde najaar veldcompetitie ’14

By 19 september 2014 Nieuws

Tijdens de 2e speelronde werd er maar één keer gewonnen. Afgelopen zaterdag was het zes maal winst voor Triade én morgen…?

Zo ook deze ronde zijn er teams die niet hoeven te spelen, dit maal zijn dat de B en F1. Laten we beginnen bij de thuiswedstrijden. Nog niet eerder voorgekomen, maar a.s. zaterdag wel, máár liefst vier korfbalploegen op het veld. Teweten: Triade F2, Vriendenschaar F en de E van Triade tegen SKV E. Deze matches starten om 9.30u. Voor de beide Triade viertallen geldt dat zij op zoek gaan naar net iets meer doelpunten als de bezoekers.
Om 11.00u treden de junioren aan gevolgd om 12.30u door Triade 3. De A pakte in Vlaardingen een simpele overwinning, maar gaat dat tegen Albatros A ook zo makkelijk? Het derde speelt hun eerste competitie wedstrijd, waar de andere teams al een of twee partijen hebben gespeeld. Tegen IJsselvogels zal het aftasten worden, hopelijk wordt dat ook beloond.
Zij reizen al vroeg af naar Zwijndrecht, dat is Triade D. Nog een stukje verder gaat Triade 2 op bezoek bij Zevenbergen. De D start om 9.30u en het tweede om 10.00u. De D laat een stijgende lijn zien, van verliezen naar winnen. Als het goed is word deze lijn doorgezet, maar kan Albatros D daar een stokje voor steken? Eigenlijk geldt hetzelfde voor het tweede. Tijdens deze verplaatste wedstrijd, van 18 okt, word het belangrijk om de gecreëerde kansen ook te benutten.
Rond de klok van 15.30u start Triade 1 tegen Keep Fit ’70. De thuiswedstrijden vallen tot nu toe goed uit voor de hoofdmacht, maar dat kan vanaf zaterdag ook gaan gelden voor de uitwedstrijden. Dan als laatste voor de korfbalzaterdag, om 17.00u Kinderdijk tegen Triade 4. Het vierde heeft iets goed te maken, van de afgelopen partijen, dus zij gaan op jacht naar de twee punten.

Iedereen veel kijk- en speelplezier!