4e speelronde najaar veldcompetitie ’13

By 19 september 2013 Nieuws

Wat een week met trainingen in de regen en soms was het wat koud. Alle voorbereidingen zijn weer getroffen om zaterdag opnieuw te kunnen knallen. Tijdens zeven wedstrijden zijn er weer overwinningen te behalen.

Helaas voor Triade 2 en C gaan hun partijen niet door.
Triade F pakte in, let wel, hun tweede wedstrijd gelijk twee punten, wat ging dat goed. Nu spelen zij tegen Kinderdijk F en misschien zijn er weer kansen…?
Er is een stijgende lijn te zien bij de E. Zij wisten beide gespeelde wedstrijden te winnen. Maar dat was met thuisvoordeel. De eerste uitwedstrijd is in Papendrecht. PKC E zal het Triade E mogelijk lastig  gaan maken.
Na een gelijkspel en een verliespartij. Is het voor Triade D goed om weer eens te gaan winnen. Tegen Kinderdijk D, zijn er weer twee punten te verdienen.
Merwede A, altijd lastig of…? Omdat Triade C niet speelt word de wedstrijd van Triade A eerder gespeeld. 11.00u start de A.
Dan zijn er nog de senioren teams. Triade 4 heeft een kort ritje voor de boeg. Tegen Kinderdijk, zullen de emoties mogelijk weer op gaan spelen. Maar als het vierde het hoofd cool weet te houden, dan zijn er kansen.
GKV krijgt bezoek van Triade 3. Het “nieuwe” team wist te winnen van Albatros met mooie cijfers. Kunnen zij in Gorinchem meer tegenstand verwachten?
Net onder Helmond ligt het plaatsje Asten. Triade 1 mag daar heen gaan reizen om te spelen tegen Klimop. Zoals inmiddels duidelijk is geworden, moet het eerste in deze poule aan de bak. De punten komen zeker niet aangewaaid en dus moet er gewerkt worden. Zolang je maar één doelpunt meer maakt dan je tegenstanders …

Iedereen veel plezier! En houdt alvast zaterdag 28 september vrij, want dan zijn er verschillende activiteiten o.a. loopt Triade F op bij Triade 1 en na het eerste is er een buffet met als afsluiting een feest in de nieuwe kantine!