4e speelronde najaar competitie ’18

By 27 september 2018 Nieuws

En zo zijn we ondertussen alweer bij de 4e speelronde van dit najaarsseizoen aangekomen. Afgelopen week waren de omstandigheden op het trainingsveld prima en is er hard getraind om komende zaterdag een mooi resultaat te gaan halen. 4 thuiswedstrijden zullen er worden gespeeld, terwijl 7 ploegen er op uit gaan. Waar, wie en hoelaat….. u leest het in dit overzicht.

Triade F1 mag opzich uitslapen en hoeven pas om 09.00 uur thuis aan te treden tegen PKC. Het zal lastig worden tegen de koploper, maar niets is onmogelijk. En zeker niet met die enthousiasme van onze F-jes.
De E-tjes zijn nog ongeslagen en willen dat ook blijven. Beide ploegen nemen het om 10.00 uur op tegen hun tegenstanders. Voor de E2 is dat Albatros, tegelijkertijd neem de E1 het op tegen DeetosSnel.
Als afsluiting van het thuisprogramma neemt Triade 4 het om 11.00 uur op tegen Korbatjo uit Oud-Beijerland. De omstandigheden zullen ongetwijfeld stukken beter zijn…. het resultaat ook?

Ook Triade D1 is nog ongeslagen en als zij hun 4e wedstrijd weten te winnen zetten ze een grote stap naar het kampioenschap. Zo ver is het nog niet, want Albatros D zal er in Zwijndrecht alles aan doen om dit tegen te gaan.
In de poule van Triade C2 ligt het dicht bij elkaar. PKC is in Papendrecht de tegenstander. Mocht u in de buurt zijn….. de wedstrijd begint om 09.30 uur.
Triade C1 gaat op bezoek bij het Brabantse ACKC. Kan Triade C1 in Almkerk hun dominantie in de competitie laten zien? Bij winst kan de prijs dit seizoen hun niet meer ontgaan.
Triade B en A gaan allebei op bezoek in Sliedrecht bij Merwede. Mocht u daar boodschappen aan het doen zijn? De A speelt om 12.30 uur en de B om 13.15 uur. De B1 draait lekker en willen ook deze wedstrijd winnen. De A1 heeft het lastiger, maar kan bij winst een sprong maken en op gelijke hoogte komen met tegenstander Merwede.

Dan als laatste 2 teams die uitkomen in het wedstrijdkorfbal. Triade 2 straalt plezier uit en heeft met 2 punten op zak zin om weer wat van zich te laten zien. Ze moeten wel een stuk rijden, maar om 14.30 uur hopen zij het op te nemen tegen Keep Fit ’70 in Roosendaal.
Als laatste van de dag neemt de hoofdmacht het op tegen SKV. In Sleeuwijk wil Triade 1 de stijgende lijn van afgelopen zaterdag doorzetten. In een altijd felle en sportieve strijd zullen de punten nodig zijn om de aansluiting met de ploegen bovenin te houden.