4e speelronde najaar comp. ’19

By 26 september 2019 Nieuws

Na een geslaagde playbackshow afgelopen zaterdag en natuurlijk de nodige wedstrijden, gaan we zaterdag 28 september weer korfballen. Dit keer met met zes jeugdwedstrijden die thuis gespeeld gaan worden. Dan nog zes partijen die bij de tegenstanders in de regio gekorfbald mogen worden. Nou de regio, Triade 1 gaat op reis naar Amsterdam. En niet te vergeten onze sponsorkliks, zie daarvoor onderstaand bericht! Terug naar zaterdag, lees verder: hoe laat en waar de Triade teams gaan korfballen.

Dit keer worden op het kunstgras in Nieuwpoort alleen maar jeugdwedstrijden gespeeld en die beginnen al vroeg met twee partijen om 9.00u. De Triade E2 tegen GKV/Enomics E2 én Triade E1 tegen HKC (Ha) E3. Beide Triade teams zitten in een wat lastige poule, dat is niet zo erg, alleen is het dan wel zo dat je niet elke wedstrijd kan winnen. Nu zijn er weer nieuwe tegenstanders dus wie weet zit winst er dit keer wel weer in.
Dan om 10:00u Triade D1 neemt het op tegen SKV D1 uit Sleeuwijk. De D van Triade dendert voort, ze wonnen al ruim van de bezoekers in Sleeuwijk, dan zou het op papier nogmaals kunnen gebeuren. En kan Triade D gaan voor een kampioenschap!
Dan om 11:00u Triade C2 tegen Sperwers C1. Met één enkel doelpunt keerden de C2 van Triade huiswaarts na hun partij tegen Sperwers. Dit keer komen zij onze kant op. Kan het thuisvoordeel op gaan spelen voor de C2 van Triade?
Om 12:00u Triade C1 tegen ACKC C2. Met een doelsaldo van plus 43, zit de C1 van Triade er warmpjes bij. Het is nu een kwestie van afmaken. Dan is de eerste kans weer a.s. zaterdag. Wordt ook dit een kampioenschap voor Triade?
Dan de laatste thuiswedstrijd. Deze wordt gespeeld om 13:00u tussen Triade B1 en HKC (Ha) B2. Ook de poule van B lijkt wat lastig te zijn, maar er zijn natuurlijk altijd kansen.

We zijn aangekomen bij de uitwedstrijden voor de zaterdag 28 september.
Om 11:00u in Papendrecht: PKC/SWKGroep A6 tegen Triade A1. Het was scoren en blijven scoren tegen PKC A voor de A1 van Triade afgelopen zaterdag, maar dan kan de overschatting nu gaan toeslaan. Blijven zij korfballen en opnieuw een overwinning pakken? En worden zij ook kampioen?
Om 11:30u in Albalsserdam:  Kinderdijk A3 tegen Triade A2. Voor de A2 van Triade is het een ander verhaal, zij wisten nog niet te winnen, maar ook zaterdag zijn er nieuwe kansen om te pakken. Gaan zij dat ook doen?
Om 12:30u in Dordrecht: DeetosSnel 7 tegen Triade 3. De doelsaldo’s in deze poule, zijn niet schokkend: ze gaan van min 1 naar plus 1. Dus de uitslagen liggen dicht bij elkaar, maar wist is er nog niet geweest voor Triade 3. Wordt Deetos thuis verslagen of staat het derde alsnog met lege handen?
Om 13:30u in Bergen op zoom: Scheldevogels 5 tegen Triade 4. Alle mogelijke uitslagen heeft het vierde van Triade al gehad. Hun tegenstanders in Bergen op zoom, wisten wel te winnen afgelopen zaterdag. Gaat dat opnieuw gebeuren of …?
Om 14:00u in Hardinxveld-Giessendam: HKC (Ha) 6 tegen Triade 2. Wat een uitslag 15 tegen 5, was de uitslag van de vorige ontmoeting tussen deze twee ploegen. Dan zou je er van uit kunnen gaan, dat het goed gaat komen voor het tweede van Triade. Maar ook deze keer is de bal rond.
Om 14:30u in Amsterdam: Sporting West 1 – Triade 1. Na een reis door half Nederland, gaat het eerste van Triade het opnemen tegen een ploeg die nog niet verloren heeft. Triade inmiddels op een vierde plaats. Met twee mooie winst partijen, zou de lijn voortgezet kunnen worden, maar goed hoe gaan de Amsterdammers daar over denken. Dan gaan we weten rond 15.45u bij de het eindsignaal van de scheidsrechter.

Iedereen weer veel plezier tijdens de wedstrijden.