Steun team 60.Pameijer Roparun

By 8 december 2015 Nieuws

Beste korfbalvrienden,

Komend jaar, in het Pinksterweekend 2016 loop ik mee met de Roparun. Dat doe ik met het team van Pameijer en DOCK, Team60.
Met de Roparun leveren we een sportieve prestatie door in estafetteverband van Parijs naar Rotterdam te lopen. Daarmee zamelen we geld in voor Stichting Roparun. Deze stichting ondersteunt initiatieven voor mensen met kanker. Daarmee is het doel en motto: “Leven toevoegen aan de dagen, waar vaak geen dagen meer kunnen worden toegevoegd aan het leven”.

Om een zo hoog mogelijke opbrengst te realiseren organiseren wij met ons team allerlei activiteiten, zoals het verkopen van loten voor de Roparun-loterij, smoothies op evenementen, flessenactie bij de plaatselijke supermarkt, het organiseren van een concert en nog veel meer. Leuke acties die we met plezier en enthousiasme organiseren. Je kan de activiteiten van het team volgen via Facebook www.facebook.com/Team60Pameijer/
In 2012 heb ik voor de eerste keer meegelopen. Met 8 hardlopers, begeleidende fietsers, busbestuurders, camperbestuurders, koks en masseurs hebben we toen ruim 550 km afgelegd binnen 45 uur. Het was vermoeiend met pijnlijke kuiten, energie gevend, verbindend, uitdagend en emotioneel. Ik vond het zo waanzinnig mooi om te doen en mee te maken.
Toen had ik mensen in mijn omgeving die geconfronteerd werden met kanker en helaas is dat nu weer zo. Gelukkig komt het ook regelmatig goed. Daarom doe ik vol overtuiging komend jaar weer mee.
Wil jij ook een bijdrage leveren? Dan kan je mij sponseren, via www.roparun.nl/steun-ons/doneren. Kies vervolgens 60.Pameijer. Je kan daarna aangeven of je mij persoonlijk wilt sponsoren of dat je het hele team sponsort. Dat mag onder vermelding van je naam, maar het mag uiteraard ook anoniem.
Wil je meer weten over de Roparun? Kijk dan op de site van Stichting Roparun www.roparun.nl

Ik zou het leuk vinden als je een bijdrage wilt leveren.

Met groeten, William