3e speelronde zaalcompetitie ’19-’20

By 5 december 2019 Nieuws

We gaan alweer naar de 3e speelronde tijdens deze competitie. Afgelopen zaterdag waren er de uitwedstrijden. Dit weekend gaan we naar de tweede Triade Thuisdag met alleen geen partij voor de E1. Maar alle andere Triade teams mogen weer een balletje gaan gooien. Van ’s morgens vroeg, 9.00u, tot zeker 12uur verder gaat er gekorfbald worden in sporthal De Reiger. Lees verder tegen welke teams er gespeeld gaat worden. En dan nog een nieuwe activiteit: Glow Korfbal op zaterdagavond 21 dec. voor de B, A en de senioren in Poortzicht. Check hier de flyer en geef je op!!

Om 09:00u Triade E2 tegen DVS ’69 E2. De E2 van Triade had afgelopen zaterdag even vrij af, maar tijdens hun tweede partij, kunnen zij opnieuw twee punten gaan pakken.
Om 10:00u Triade D1 tegen PKC/SWKGroep D4. Zij gaan op voor de 2e wedstrijd, Triade D1. Afgelopen zaterdag, laten we dat een inkom partij noemen. Zij gaan opnieuw proberen om nu wel de punten in eigen huis te houden.
Om 11:00u Triade C2 tegen HKC (Ha) C3. De C2 van Triade begon met een mooie overwinning, maar zaterdag 30 nov. kon deze lijn niet door worden gezet. Kunnen zij weer “op de lijn” komen?
Om 12:00u Triade C1 tegen DeetosSnel C3. Ze werden “makkelijk” kampioen op het veld, maar nu is het werken tijdens hun wedstrijden: de C1 van Triade. Tegen de ploeg uit Dordrecht, mogen zij gaan spelen voor de winst.
Om 13:00u Triade B1 tegen Vriendenschaar (H) B3. Er valt natuurlijk nog maar weinig te zeggen over hoe het verder gaat verlopen tijdens deze competitie, maar zij konden in Dordrecht toch twee punten mee nemen. Hoe zal het verlopen tegen de ploeg uit Hardinxveld-Giessendam?
Om 14:00u Triade A2 tegen Olympia (S) A2. Het zit nog niet mee voor “onze” A2. Maar zij gaan voor hun derde partij en dan is er weer een kans om de winst te pakken. Gaat dat hen nu wel lukken?
Om 15:10u Triade A1 tegen Albatros A2. Het doelpunten maken dat gaat ze goed af. Tijdens de eerste partij gingen er 12 ballen door de korf. Afgelopen zaterdag, werd er wel 13x gescoord, maar helaas te weinig voor de winst. Op hoeveel punten gaan ze uitkomen tegen de partij uit Zwijndrecht?
Om 16:20u: Triade 1 – TOGO 1 uit Goes. De eerste Triade Thuisdag was goed voor een mooie overwinning voor ons eerste team. Bij Keep Fit ’70 bleven beide teams elkaar in de gaten houden, alleen het blijven scoren zat er helaas niet meer in voor Triade 1. Met welke tactiek gaan zij het de korfballers van Togo moeilijk maken?
Om 17:30u Triade 2 tegen HKC (Ha) 4. Ze komen steeds iets dichter bij een overwinning. Het verschil tijdens de vorige twee wedstrijden werd steeds kleiner. Maar de twee punten werden niet behouden. Nu een kans tegen de ploeg uit Boven-Hardinxveld. Wat gaat het hun opleveren?
Om 18:40u Triade 3 tegen Merwede/Multiplaat 5. Ze gaan op voor hun eerste wedstrijd: Triade 3. Hoe staan ze ervoor? Gaat het zoals gedacht? Zou het thuisvoordeel hun een overwinning kunnen opleveren?
Om 19:50u: Triade 4 – KOAG 5. Beide ploegen ging gelijk op en uiteindelijk bleven de punten in De Reiger. Dat is alweer twee weken geleden. Met een vrije zaterdag, die zij vorige week hadden, mogen ze zaterdag weer aan de slag.
Om 21:00u Triade 5 tegen ACKC 3. Het scoren lijkt goed te gaan voor het vijfde van Triade. Er wordt vaak gezegd: “scoor je 10x of meer, dan is er zeker een kans voor winst”. Nou dat geldt al wel voor Triade 5. Maar gaan zij dat ook zo laat op de avond nog laten zien.

Iedereen veel succes en korfbal plezier!