3e speelronde zaalcompetitie ’18-’19

By 8 december 2018 Nieuws

Na alle spanning van afgelopen woensdag en natuurlijk de kruidnootjes en pepernoten is het zaterdag 8 december weer tijd om te gaan korfballen voor de teams van kv Triade. Dit keer alleen maar uit wedstrijden. Helaas gaat de partij van Triade 2 niet door, ook Triade E1 en B heeft een vrije zaterdag. Er gaat gekorfbald worden in Sliedrecht, Hardinxveld-Giessendam, Rotterdam, Alblasserdam, Geldermalsen, Ridderkerk, Strijen en Asten.

Zoals meestal op de korfbalzaterdag, mag er vroeg op pad gegaan worden. Dit is dit voor de E2 weggelegd. Zij spelen om 09:00u tegen Merwede/Multiplaat E4 in Sliedrecht.
Dan in Hardinxveld-Giessendam om 10:00u HKC (Ha) F2 tegen Triade F1.
Om 11:15u Trekvogels 1 – Triade 3 in Rotterdam.
Rond het middaguur, 12.00u, in Alblasserdam, de wedstrijd tussen Kinderdijk D2 en Triade D1.
In Geldermalsen begint om 12:15u Animo C3 tegen Triade C1.
De C2 van Triade begint hun partij in Sliedrecht om 14:00u, zij spelen tegen Merwede/Multiplaat C4.
In Ridderkerk, kan Triade 5 punten mee nemen als zij gaan spelen tegen Eureka 3. Zij starten om 14.10u.
Om 16:15u Ventura Sport 3 tegen Triade 4 in Strijen.
Ons eerste achttal gaat spelen in Asten, dit ligt onder Helmond, tegen Klimop (A) 1. Zij beginnen hun partij om 19.15u. Met nog maar twee wedstrijden gespeeld, is er nog niets te zeggen, over de teams in deze poule. Dit betekend, dat elke partij, weer aftasten is hoe de tegenstander zal zijn.
Kan het nog later een wedstrijd spelen? Ja, dat kan zeker. In Hardinxveld-Giessendam speelt om 19:40u HKC (Ha) A2 tegen Triade A1.