3e speelronde zaalcompetitie ’17-’18

By 24 november 2017 Nieuws

Twee zaterdagen achter elkaar is De Reiger “the place to be” voor alle korfballers van Triade. Ook deze zaterdag staan er veel wedstrijden op het programma tijdens de tweede Triade Thuisdag. Helaas hebben de C2 en de F geen wedstrijd. Vanaf vroeg in de ochtend tot laat in de avond zullen de partijen gespeeld worden. Lees verder om kijken wat het tijdstip is dat de wedstrijden gaan starten.

Voor hen is het de tweede partij in de zaal. Om 9:00 Triade E1 – GKV/Enomics E4. De eerste wedstrijd ging helaas verloren. Nu tegen de bezoekers uit Gorinchem.
Om 10:00 Triade D2 – Conventus D2. De D2 van Triade wist nog maar drie doelpunten te maken in de zaal. Kunnen zij tegen de D2 Conventus wel een aantal punten pakken?
Triade D1 – ACKC D3 om 11.00u. Vorige week werd net niet gewonnen door Triade D1. Die zaterdag daarvoor, tegen dezelfde tegenstander kwamen de punten wel mee naar Nieuwpoort. Gaat het tijdens hun derde partij wel weer lukken om de punten te behouden?
De ruime overwinning is nog vers in het geheugen, maar om 12:00 de wedstrijd tussen Triade C1 en DVS ’69 C1. De bezoekers uit Hendrik-Ido-Ambacht wisten maar liefst 17 keer te scoren. Welke ploeg trekt hier aan het langste eind?
Om 13:00 Triade B1 – ACKC B2. Voor de thuisploeg is het hun tweede partij. Met 15 scores werden de eerste twee punten bij geschreven in de lijst. Wat gaat er gebeuren tussen deze twee ploegen?
Zowel de A jeugd als het eerste team van KC Dordrecht komen naar Groot-Ammers. Om 14:00 Triade A1 – Dordrecht A1. Voor beide teams hun tweede partij en ze wisten ook beide niet de eerste punten bij te schrijven. Wie pakt ze na het eindsignaal van de scheidsrechter?
Om 15:10 Triade 5 – PKC/SWKGroep 12. De eerste senioren wedstrijd van de dag. Tegen de Papendrechters zijn er opnieuw kansen, maar gaan deze ook benut worden?
In een wedstrijd waar Triade 4 goed terug kwam, maar net geen punten pakten, gaan zij om 16:20 starten tegen Oranje Wit (D) 7. Kunnen zij al op een ruime voorsprong komen of gaan de bezoekers het verschil maken?
Een mooi doelsaldo om de zaalcompetitie mee te beginnen. Dat staat vermeld in het poule overzicht van Triade 3. Zij spelen om 17:30 tegen Ventura Sport 3. Als de scores op gang komen, weet Ventura Sport dit dan bij te houden of blijven de punten in Groot-Ammers?
Triade 1 – Dordrecht 1 om 18.45u. De bezoekers zullen gebrand zijn om hun eerste punten mee te nemen naar Dordrecht. Triade wist al een keer de punten te behouden, maar ook hoe het voelt om er dichtbij te zijn. Welke ploeg gaat het tijdens deze partij uitmaken?
Na mogelijk een goed voorbeeld start om 20:00 Triade 2 tegen Futura 3. Het tweede was zo dichtbij hun vierde punt, maar helaas ging dit niet door afgelopen zaterdag. Zijn ze nu wel in staat om de bezoekers uit Den Haag naar huis te sturen met lege handen óf gaat Futura daar een stokje voor steken?

Iedereen weer veel plezier tijdens deze Triade thuisdag!