3e speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 25 november 2016 Nieuws

Een kortere Triade thuisdag staat weer voor de deur. A.s. zaterdag spelen negen teams voor de punten in sporthal De Reiger. Zoals het Triade clubweer het aangeeft, aan de linkerkant van deze pagina, hebben afgelopen zaterdag zes teams gewonnen en komt de zon achter de wolken vandaan. Kunnen de spelende teams weer de zon laten schijnen, lees verder hoe laat zij gaan spelen en u/jij ze kunt komen aanmoedigen!

De jongste ploegen hebben een zaterdag rust. Want om 9.00u speelt Triade D2 tegen Nieuwerkerk D. Voor de D2 hun tweede wedstrijd en kunnen zij  tegen de bezoekers wel de punten houden?
Na de D2 volgt de D1. Zij wisten met een nipte overwinning de twee punten zeker te stellen. Door de winnen met 2 tegen 1. Het lijkt een voetbal uitslag, maar ook bij de korfbal kan dat gebeuren. Om 10.00u spelen zij tegen Albatros uit Zwijndrecht.
11.00u de aanvangstijd voor de C van Triade om te gaan spelen tegen KCR C. Met maar liefst elf scores heeft Triade C laten zien dat ze kunnen scoren, dan zaterdag; kunnen zij dit nogmaals gaan uitvoeren?
Uit Hoogvliet komen de tegenstanders van Triade B. Zij gaan spelen om 12.00u tegen Nikantes. Met al twee uitwedstrijden gespeeld mag ook Triade B nu thuis spelen. Voor hen inmiddels twee punten, maar kan dit verdubbeld gaan worden door voor het thuispubliek op zoek te gaan naar de doelpunten?
Dan gaan we naar de senioren, alle vijf de teams gaan achter elkaar spelen. Dit keer in de volgorde: Triade 5, 4, 3, 1 en 2. Om 13.00u speelt Triade 5 tegen KCC/So natural. Tegen het jonge team van vorige week, kon het vijfde niet veel uitrichten. Kunnen zij dit keer wel de schade beperken of nog beter een voorsprong pakken en deze vasthouden?
Als hekkensluiter speelde Triade 4 vorige week een prima wedstrijd, waarbij de afronding beter kon. Zij gaan het opnemen tegen ZKV uit Zuidland om 14.10u.
Een beter begin kon Triade 3 zich niet bedenken, door gelijk hun eerste match te winnen. Nu zijn we een week verder, andere tegenstander, kunnen zij het nogmaals laten zien. Om 15.20u speelt Triade 3 tegen Trekvogels uit Rotterdam.
Met 17 en 18 doelpunten wist Triade 1 al twee partijen binnen te halen. De bezoekers komen uit Hoogvliet, Nikantes, ook zij wisten de afgelopen wedstrijden te winnen. In het doelsaldo van beide ploegen zit maar 1 puntje verschil. Of het weer gaat leiden tot hoge scores dat gaan wij zien om 16.30u.
De start van Triade 2 is niet wat zij er van gehoopt hadden. Dus na de afgelopen wedstrijden staat er weer een nieuwe mogelijkheid op het programma. De bezoekers komen uit Moordrecht, IJsselvogels. Deze laatste wedstrijd van de Triade thuisdag begint om 17.40u.

Iedereen veel plezier langs de lijn en in het veld!