3e speelronde zaalcompetitie ’15-’16

By 20 november 2015 Nieuws

Een bijna volledige Triade Thuisdag in sporthal De Reiger. Met acht thuiswedstrijden én voor Triade B niet het thuisvoordeel, maar een uitwedstrijd. Lees verder wanneer u/jij de teams kunt komen aanmoedigen.

In een zeer spannende en goede wedstrijd, vorige week zaterdag, kon Triade E1 de punten meenemen. Nu gaan zij spelen tegen PKC/SWKGroep uit Papendrecht om 9.00u.
Bij het volgende hele uur, 10.00u, start Triade D2 tegen Merwede D. Gezien de uitslag van de vorige partij van de D2 zullen zij die gauw mogen vergeten om verder te gaan op zoek naar de doelpunten.
Als we dan weer een uur verder zijn, begint om 11.00u de D1 van Triade. Zij spelen tegen GKV/Enomics D. Met een prima uitslag waren de eerste punten al binnen voor de D1 en op papier zou dat nog wel eens kunnen gebeuren tegen de Gorkummers.
12.00u. Triade A – Nieuwerkerk A. Met een net verloren partij tegen ACKC, staat de A er weer klaar voor om Nieuwerkerk met lege handen naar huis te sturen.
Dan de uitwedstrijd. Nexus B tegen Triade B om 13.00u. Met een verliespartij in het achterhoofd tegen Vriendschaar, wacht nu in Schiedam de B van combinatie vereniging ODI en Harga op de B van Triade.
We stappen van de hele uren af en gaan verder om 13.10u. Triade 4 tegen Korbis uit Waddinxveen. Ook in de poule van het vierde is het nog lang niet spannend. Dus het kan alle kanten opgaan.
Uit Zuidland, ZKV, komen de tegenstanders voor Triade 3. Zij spelen tegen elkaar om 14.20u. Het doel voor Triade 3 is scoren, waar zij achterbleven tegen NIO, zal tegen ZKV op zoek gegaan mogen worden naar de personen met scorend vermogen.
15.35u Triade 1 tegen Olympia. Het eerste van Triade staat met een positief getal van 4 in hun ranglijst. Olympia daar tegen staat in de min met 19. Dit is het verschil tussen de voor en tegen doelpunten tijdens de afgelopen twee gespeelde wedstrijden. Waar Triade 1 in hun vorige partij opnieuw de leiding nam, maar niet vast konden houden, weten zij wat ze te doen staat.
Dan de laatste partij van de dag: Triade 2 tegen Gemini om 16.50u. Zowel Triade als Gemini pakte in hun eerste wedstrijd een overwinning. Het tweede van Triade weet waar zij aan mogen werken tijdens de wedstrijd om het Gemini lastig te gaan maken.

Iedereen veel kijk- en speelplezier! Uiteraard kom gerust aanmoedigen in De Reiger te Groot-Ammers of bij de B in Schiedam!