3e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 19 november 2014 Nieuws

Als Kv Triade kunnen we terug kijken op een geslaagde eerste Triade thuisdag. Helaas bleven niet alle punten in De Reiger, maar dat is sport. A.s. zaterdag word er máár een wedstrijd gespeeld. Triade 1 tegen Nexus, 19.00u.

Via de site antilopen.nl/competitie zijn zeer snel de uitslagen en het programma te vinden, maar o.a. als extra hebben zij ook een functie met historie van de wedstrijden tegen een bepaalde ploeg. Zo is er te zien bij Triade 1 dat zij al 10 keer eerder tegen elkaar hebben gespeeld. (Uiteraard wat geregistreerd is via Antilopen) Daarvan werden er nog maar 3 van gewonnen door het eerste van Triade. Afgelopen zaalcompetitie stonden zij uit en thuis tegen over elkaar. Beide keren ging, toen nog Harga/ODI geheten, met de winst er van door.
Maar laten we het positief bekijken. Triade 1 pakten een zeer goede overwinning tegen Ventura Sport, waar Nexus, in streekderby tegen Vlaardingen, net werd verslagen.

Kom Triade aanmoedigen! De partij begint om 19.00u in De Reiger.