3e speelronde zaalcompetitie ’12-’13

By 22 november 2012 Nieuws

Twee wedstrijden. De korfbalzaterdag voor KV Triade is kort dit keer. Alleen Triade 2 en 1 spelen hun wedstrijd.

Waar vorige week heel Triade richting de Reiger afreisde zijn het dit keer het eerste en tweede. Het derde en alle jeugdploegen hebben een korfbal vrije zaterdag, maar de twee spelende ploegen kunnen uiteraard wel supporters gebruiken.
Tegen Merwede viel weinig in te brengen, dus gaat Triade 2 tegen DSO op zoek naar de doelpunten. Met in gedachten de eerste helft tegen Merwede, geeft dat goede moed om het DSO heel lastig te gaan maken. De wedstrijd begint om 15.30u.
Triade 1 was in goede doen tegen ODI, zij scoorden 14 doelpunten. Om 16.45u staat Erasmus klaar met acht personen om het eerste van de punten af te houden. De hoofdmacht liet ook tijdens de training van afgelopen woensdag op een prima manier de bal rond gaan, dus al zij dit voort zetten dan…

Komt allen kijken en genieten vanaf 15.30u Triade 2 en Triade 1 begint om 16.35u in sporthal De Reiger!