3e speelronde voorjaar veldcompetitie ’19

By 17 mei 2019 Nieuws

Voor de meeste teams zitten zij na a.s. zaterdag 18 mei alweer op de helft van dit veldseizoen. Dan komt de vraag ook naar boven, zouden er nog kampioenen binnen de vereniging komen? Uiteraard als je alles wint, dan… Maar zover is het nog niet. Ook deze zaterdag gaan alle teams aan de slag op zoek naar die punten. Dit keer drie jeugd- en vier senioren wedstrijden op het veld bij de kantine én vijf teams die op reis gaan naar Gorinchem, Sliedrecht, Almkerk en Papendrecht. De aanvangstijden van Triade A en 2 zijn gewijzigd én de wedstrijd van de C2 gaat helaas niet door EN vergeten om vanaf 12.00u een broodje hamburger te kopen in de kantine, hoe lekker! Lees verder hoe laat en waar de teams gaan spelen.

Dit keer beginnen we met de uitspelende teams.
Om 10:00u GKV/Enomics D2 – Triade D1 in Gorinchem. Deze twee ploegen hebben beide al twee keer gewonnen. Dus het zal gaan om wie de koppositie gaat pakken in hun poule.
Om 10:10u Merwede/Multiplaat E5 – Triade E2 in Sliedrecht. Het spel gaat steeds beter, maar het mee scoren tijdens de wedstrijden wil nog niet helemaal lukken. Nu in Sliedrecht gaat de E2 van Triade op zoek naar de punten.
Om 11:00u ACKC C4 – Triade C2 in Almkerk. Ze staan momenteel bovenaan, want dat krijg je als je twee keer weet te winnen. Triade C2 weet makkelijk te scoren en kan hun positie verstevigen door ook de punten van ACKC C mee te nemen naar Nieuwpoort. Gaat dat hen lukken?
Om 11:00u PKC/SWKGroep E4 – Triade E1 in Papendrecht. Voor de E1 van Triade is het nog wat wisselvallig, zij wisten een keer te winnen en te verliezen. In Papendrecht liggen weer twee punten te wachten, alleen is de vraag wie gaat ze mee nemen?
Om 11:10u Merwede/Multiplaat C3 – Triade C1 in Sliedrecht. In een lastige poule is de C1 van Triade er nog niet aan te pas gekomen. Gaan zij nu wel met een verschil in hun voordeel weer teug naar Nieuwpoort?

Onze jongste jeugd team gaat al vroeg beginnen aan de Triade wedstrijden in Nieuwpoort. Zij wisten tot nu toe al hun twee wedstrijden nog te winnen: Triade F. Hun tegenstander heeft hun partij ook gewonnen, dit zou wel eens een beslissing kunnen geven richting een kampioen. Zij spelen om 09:00u tegen elkaar: Triade F1 – GKV/Enomics F1.
De stap van onze jongste jeugd naar de aspiranten is wel groot, maar ook zij gaan spelen en wel tegen een team Nieuwerkerk aan de IJssel. Om 10:00u speelt dan Triade B1 tegen Nieuwerkerk B2. Beide ploegen wisten nog maar een keer te winnen, dus het zal gaan om de tweede plaats in de poule, aangezien hun poule uit vier acht-tallen bestaat.
Van de aspiranten naar de senioren.
Dan door met de senioren teams.
In een gelijk opgaande wedstrijd wist Triade 3 nog net de punten mee te pakken afgelopen zaterdag. Dit keer tegen de nummer twee. Dus het zal ook tijdens deze partij gaan om het bovenaan eindigen in de lijst. Om 12:35u Triade 3 – DeetosSnel 9.

Om 14:00u Triade 2 tegen Keep Fit ’70 2. Tegen de nummer twee hadden zij niet veel in te brengen, nu wordt er gespeeld tegen de ploeg die een plekje lager staan als zij. We hebben het over het tweede van Triade. Gaan zij nu wel voor de winst?
De wedstrijd van Triade 4 tegen ZKV gaat niet door.
Onze eerste team. Zij konden geen punten mee nemen uit Rotterdam tegen Thor. Nu gaan zij spelen “de streekderby” tegen de ploeg uit Sleeuwijk. Wat altijd lastige wedstrijden zijn om te spelen, want zo bleek ook tijdens de ontmoeting, toen werd het 11 gelijk. Nu spelen zij om 15:30u Triade 1 tegen SKV 1.

Om 17:00u Triade A1 tegen ADO A2 uit ‘s-Gravendeel. Zij pakten al hun eerste punten vorige week in Rotterdam, we hebben het dan over Triade A, maar de A van ADO wist nog niet te winnen. Wat zal deze wedstrijd op gaan leveren?