3e speelronde voorjaar veldcompetitie ’17

By 14 april 2017 Nieuws

Met een lang Paas weekend voor de deur, staan er zaterdag ook weer wedstrijden op het programma. Het gaat dit keer om acht uit- en twee thuiswedstrijden. Helaas gaat de partij van Triade B niet door. Waar de andere wedstrijden gespeeld gaan worden, lees dan verder.

Er zijn twee wedstrijden op het veld in Nieuwpoort/Langerak. De eerste begint om 10.45u. Dan speelt Triade A tegen PKC/SWKGroep A. Voor de A was hun eerste een prima start van dit seizoen. Zij wisten in Dordrecht, de A van Dordrecht te verslaan. Gaat het hun nu ook lukken tegen de Papendrechters?
Het wordt hun tweede wedstrijd in een week. We hebben het over Triade 3, zij speelden donderdag al tegen Merwede. Nu gaan zij spelen om 12.15u tegen HKC. Zij weten waar er aan gewerkt mag worden om dit wel de punten te houden.
In Dordrecht bij Sporting Delta E gaat Triade E spelen om 9.00u. Tijdens hun eerste veldwedstrijd werd er helaas maar één keer gescoord. Nieuwe wedstrijd, nieuwe kansen. Een half uur later om 9.30u starten er twee Triade teams hun partij. Triade D2 en de C. In Sliedrecht de C en in Gorinchem de D2. Beide ploegen wisten te winnen tijdens hun eerste partij. Kunnen zij opnieuw de vier punten mee nemen naar huis? De twee partijen zijn: Merwede C – Triade C en GKV/Enomics D – Triade D2.
In Ridderkerk mag Triade D1 gaan spelen tegen KCR D, 9.45u. De D1 van Triade had nog geen hele goede start, maar dat kunnen zij goed gaan maken. Gaat dat hen lukken?
Zij kunnen elkaar zien spelen, want ook Triade F gaat naar Sliedrecht voor hun partij tegen Merwede F. Dit zal zijn om 10.00u. Hun wedstrijd op 1 april werd ruim gewonnen, gaan zij laten zien dat zij nogmaals goed kunnen scoren?
Om 14.00u speelt Olympia tegen Triade 4. Met zes doelpunten was het niet genoeg om de twee punten bij te schrijven, dus ook het vierde mag gaan laten zien dat er meer gescoord kan worden.
Triade 1 en 2 spelen beide na elkaar tegen Weidevogels in Bleiswijk. Triade 2 om 14.00u en het eerste om 15.30u. Met nog maar een wedstrijd gespeeld heeft het tweede nog niet veel om op terug te kijken. Zij weten waar ze aan moeten werken, gaat dat hen ook lukken tegen Weidevogels? Het eerste van Triade wist van een achterstand heel goed terug te komen tijdens de thuiswedstrijd tegen Koveni. Nu zullen alle zeilen bij gezet moeten worden om de nu nummer een in hun poule bij te houden.

Iedereen weer veel plezier tijdens de wedstrijden!