3e speelronde voorjaar veldcompetitie ’16

By 15 april 2016 april 17th, 2016 Nieuws

Triade markt 2016, kind-ouder toernooi, BBQ, live kijken korfbal league finale 2016 en de wedstrijden. Het gaat om het spelletje korfbal, maar morgen is er veel meer te doen op en om het kunstgrasveld bij kv Triade.  Vanaf 10.00u start de eerste Triade markt ’16 en om 12.30u begint het kind-ouder toernooi. Dan zijn er vijf wedstrijden, lees verder waar deze gespeeld worden.

De eerste wedstrijden beginnen om 9.00u. De E2 tegen Vriendenschaar en Triade E1 tegen ACKC E. Voor Triade geldt dat zij wel een paar doelpunten kunnen scoren, maar dat het uiteindelijk niet genoeg is om te de winst te pakken. Nieuwe ronde, nieuwe kansen?
Triade C – Nexus C, 10.00u. Een keer verlies en een gelijk spel. Dan zou gezegd kunnen worden, drie maal is……. Maar of de tegenstanders hier ook mee akkoord gaan.
In Hardinxveld-Giessendam, spelen Vriendenschaar en Triade 3 tegen elkaar. Voor het derde is het nog zoeken naar de juiste personen op de juiste plekken. Hopelijk kan daar gestart mee worden in Hardinxveld. Hun wedstrijd begint om 12.35u.
De wedstrijd van Triade 2 is verplaats naar woensdagavond 20 april.
Wat waren zij dichtbij een of twee punten. Hoe jammer, dat ze uiteindelijk met lege handen stonden. We hebben het over Triade 1, zij gaan in Almkerk spelen tegen ACKC. Deze partij zal beginnen om 14.30u.

Ook naast de wedstrijden, zijn er verschillende activiteiten op het terrein bij sportzaal Poortzicht, de eerste Triade markt vanaf 10.00u. U/jij kunt verschillende dingen kopen van gebak tot DVD’s en van plantjes tot spullen voor in huis. Daarnaast op het veld vanaf 12.30u voor de jeugd een ouder en kind toernooi. In de middag, gaat de BBQ aan, daarna kan er live gekeken naar de finale van de Korfbal League die gespeeld gaat worden in de Ziggo Dome in Amsterdam.

Iedereen veel plezier met spelen, aanmoedigen en rondkijken op de Triade markt!